Connect with us

Hirdetés

technokrata

Saját bolthálózattal növelné eladásait a Microsoft

Dotkom

Saját bolthálózattal növelné eladásait a Microsoft

Az amerikai Microsoft bejelentette, hogy üzlethálózatot kíván létrehozni, ahol a cég szoftvereivel ellátott számítógépeket és egyéb termékeit fogja árusítani.

A világ legnagyobb szoftvercége olyan időszakban vág bele az értékesítésbe, amikor a fogyasztók a válság közepette visszafogják kiadásaikat, így a kiskereskedelmi vállalatok nagy része a létéért küzd, de a vállalkozás elősegíti termékei, köztük az új operációs rendszer, a Windows 7, a frissített Windows Live és Windows Mobile, az XBox videojáték-konzol és a Zune digitális médialejátszó promócióját. A létrejövő kiskereskedelmi üzletág élére, alelnöki beosztásban, David Porter, a Wal-Mart korábbi vezetője kerül. Az ő feladata lesz a hálózat kiépítésével kapcsolatos stratégia meghatározása. A cég januárban 1400 fős létszámcsökkentést jelentett be és közölte, hogy az elkövetkező másfél évben további 3600 embert küld el. A Microsoft legfőbb riválisa, az Apple már korábban hatékonyan működő értékesítési láncot hozott létre, amely messzemenően beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az elemzők egy része azonban kételkedik a vállalkozás sikerében, szerintük nem az üzletek ösztönzik a vevőket a vásárlásra, hanem az új termékek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés