Connect with us

technokrata

Jellemzően az olcsó mobil adja a volument

Dotkom

Jellemzően az olcsó mobil adja a volument

Alighanem a trendi mobiltelefonok zömét a szolgáltatók márkaboltjaiban forgalmazzák karácsony előtt, ugyanis az elektronikai szakboltokban nem jellemző ezek tömeges értékesítése.

Nagy kérdés, hogy az iPhone, illetve az ahhoz hasonló készülékek valóban generálnak-e volument a piacon; a Napi kérdésére válaszolva két nagy áruházlánc illetékese is azt mondta, hogy az olcsó készülékek forgalma a meghatározó. A vásárlók azokat az akciókat keresik, amelyeket a szolgáltatók kínálnak rajtuk keresztül – közölte Hackl Mónika, a Tesco Global Áruházak Zrt. szóvivője. Az ajánlatokban jellemzően néhány ezer forintért hozzá lehet jutni a készülékekhez. A drágább eszközök is elsősorban előfizetős akcióban kelnek el. Kártyafüggetlen készülékeket általában nem forgalmaz a Tesco – tette hozzá a szóvivő, ugyanakkor emlékeztetett rá: a lánc jellemzően olcsóbb szórakoztató-elektronikai termékeket értékesít, ettől nyilvánvalóan nem függetlenítheti magát a telefonüzletág sem.

Meglepő módon az Electro World Magyarország Kft. is hasonló trendről számolt be. Mint elmondták, kimagasló a pre-paid kártyás szolgáltatással kínált mobiltelefonok forgalma, amelyek már 3-5 ezer forintért megvásárolhatóak. Az igazi vonzerőt az adja, hogy ezért a pénzért a vevők még 500 forint lebeszélhető csomagot is kapnak. Ezekben az ajánlatokban nem ritkák a csinos és okos telefonok. Az elektronikai áruházlánc üzleteiben is elérhetőek a szolgáltatók akciói, kelendőek a kínált akciós termékek. A kártyafüggetlen készülékek esetében 25-30 ezer forint a lélektani határ, a volument ez az árszegmens generálja, ám a cég nem árult el márkákra vonatkozó adatot. Az új generációs smart phone-ok eladása az Electro World szerint bizakodásra ad okot, ezeket átlag 80 ezer forintért lehet megvásárolni.

A vásárlók a szolgáltatói akciók alapján döntenek

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek