Connect with us

technokrata

Élre tör az Avaya

Dotkom

Élre tör az Avaya

Az Avaya domináns piaci részesedésre törekszik a vállalati telefónia és kontaktcenterek piacán.

A cég terveiről és a jelenlegi helyzetről a társaság régiós vezetői számoltak be.

Az Avaya új célja az üzleti kommunikációs rendszerek szállítói közül az első hely megszerzése, úgy, hogy a legnagyobb bevétel- és profitnövekedést és a legmagasabb felhasználói elégedettséget szeretnék elérni az iparágon belül. “Nem az a legfontosabb, hogy mit tud a termék, hanem hogy az ügyfél elégedett-e vele. Az ügyfél-orientáltság mértéke tesz majd különbséget az egyes piaci résztvevők között” – nyilatkozta a Napinak Michael Bayer, az Avaya EMEA júliusban kinevezett régiós elnöke.

A vállalat 2008 novemberében bemutatott új termékei közül Michael Bayer az intelligens jelenlétszervert (Avaya Presence Server) emelte ki. Ez az egységes rendszer összegyűjti és integrálja a különböző rendszerekben meglévő jelenlét-információkat. Lehetővé teszi a különböző forrásokból származó valós idejű információk aggregálását és kiválasztja a leghatékonyabb kommunikációs csatornát.

Az Avaya one-x kommunikációs rendszer kontaktcenterek segítségével terjeszti ki az ügyfélszolgálatot. Az ingázók és mobil dolgozók, az otthonról dolgozók, az intelligens fiókirodák, a kiskereskedők és a bankok egyaránt sikeresen tudják használni az üzleti kommunikációs alkalmazások nyújtotta szolgáltatásokat. “Az új generációk mindig megújuló, rugalmas lehetőségekre vágynak, függetlenül a készülékektől. A névjegykártyámon azért szerepel egyetlen telefonszám, mert az új technológiáknak köszönhetően, bárhol és bármikor utolérhetnek” – mondta Bayer.

Az Avaya egységes kommunikációs rendszere nem egy újabb, független termék, hanem már meglévő komponensekre épül (például: Microsoft, Apple), amelyeket egységes rendszerré integrál. „A különböző kommunikációs rendszerek közötti téglafalat az Avaya szeretné ledönteni” – nyilatkozta Gavin Stewart termékmenedzser a terveket ismertetve.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek