Connect with us

technokrata

Erősít a lapos képernyők piacán az LG

Dotkom

Erősít a lapos képernyők piacán az LG

A lapos képernyők piacának egyik vezető gyártója, az LG Electronics a berlini IFA-n jelentette be lapos képernyős üzletágára kidolgozott üzleti stratégiáját, és vázolta céljait.

Piaci pozíciójának erősítése érdekében 2010-ig 30 százalékkal kívánja növelni lapos képernyős termékei eladását a kitűzött 20 milliárd dolláros bevétel elérése érdekében, ennek megfelelően a jelenleg gyártott mennyiséget is jelentősen növeli. Az LG négy fő hangsúlyt követve kívánja elérni ambiciózus terveit 2010-re. A cél elérése érdekében a társaság fenn kívánja tartani prémiummárka-imázsát és vezető szerepét a szegmensben, növelni kívánja a befektetett tőke megtérülésének arányát, és tovább kívánja bővíteni termékválasztékát. Az LG a befektetett tőke megtérülését a kiszervezéssel, az innovatív gyártási technológia és a továbbfejlesztett értékesítési rendszer segítségével kívánja maximalizálni. A világgazdasági recesszió ellenére az LG tekintélyesen növelte eladását 2008 első félévében. Az LG LCD TV részlege megduplázta forgalmát 2007. első félévéhez képest, az LG plazma TV értékesítését pedig 45 százalékkal növelték a 2007-es év ugyanezen időszakához viszonyítva. A társaság 2010-ig egymilliárd dollárt fektet kutatás-fejlesztésbe.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek