Connect with us

technokrata

T-Kábel helyett T-Home: rugalmasabb csomagkínálat, még kedvezőbb ügyfélélmény

Dotkom

T-Kábel helyett T-Home: rugalmasabb csomagkínálat, még kedvezőbb ügyfélélmény

Szeptember 8-án jelentős változás következett be a Magyar Telekom Nyrt.

-nél (MT), s ez érintette a T-Kábel Magyarország Kft.-t is.

A korábbi T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat a T-Home váltotta fel, s az MT már az egységes márka alatt kínálja az otthoni vezetékes hálózatra épülő szolgáltatásokat: a tévézést, az internetezést és a telefonálást – mondta Antal Gábor, a T-Kábel Magyarország Kft. értékesítési és marketingigazgatója. (A T-Home márkanév mellett továbbra is megmarad a T-Mobile márkanév, ez a mobil szolgáltatásokat fogja össze, valamint az üzleti ügyfeleket kiszolgáló T-Systems.)A T-Home megjelenése nem csupán egy márkaváltást takar, az is célként fogalmazódott meg, hogy olyan egységes lakossági vezetékes termékportfólió alakuljon ki, amelynek segítségével ezentúl az említett három szolgáltatást tetszőleges kombinációban rendelheti meg az ügyfél (tehát az egyes termékeket külön-külön vagy akár egy közös előfizetéssel). Több szolgáltatás előfizetése esetén pedig a szolgáltatások számától és típusától függő dupla vagy tripla csomagkedvezményt nyújt a T-Home. Az előfizető által igénybe vett termékportfólió összeállításának lehetősége természetesen függ az adott terület műszaki adottságaitól. Az átalakítás célja, az egységes portfólió és az előfizetők számára kedvező árak mellett, az ügyfélélmény folyamatos javítása – fogalmazott Antal Gábor.

Természetesen a T-Kábel Magyarország Kft. számára is jelentős volt a váltás. A szolgáltató a T-Kábel márkanév megszűntével új ügyfeleinek immár a T-Home márkanév alatt kínálja az analóg és digitális kábeltévé-szolgáltatást, a nagy felbontású (hd) csomagját, valamint a kábeltelefont. Az egységes márka bevezetése üzletileg racionális döntés a Magyar Telekom részéről, emellett a T-Kábel Magyarország Kft. számára is üzletileg perspektivikus helyzetet teremt. A termékportfólió fejlődése mellett az értékesítés terén meglévő eddigi kapcsolatokat is szorosabbá fűzi a két cég, melynek eredményeként az előfizetők már nemcsak a T-Kábel korábban megszokott kirendeltségein, hanem a T-Kábel Magyarország Kft. szolgáltatási területein vagy azok közelében található T-Pontokban és T-partner-üzletekben is végeznek értékesítési tevékenységet. A márkaváltás semmiféle változást nem okoz a T-Kábel-ügyfelek életében, az előfizetők ugyanazokat a szolgáltatásokat, ugyanazzal a tartalommal, ugyanazon az áron és formában kapják, mint a T-Home bevezetése előtt. A cég meglévő ügyfelei számára abban rejlik a márkaváltás jelentősége, hogy igénybe vehetik a T-Home kedvezményeit (elsősorban abban az esetben, ha meglévő előfizetésüket a T-Home portfóliójából újabbal – telefon, internet, tévé – egészítik ki). Ez egy átszerződéssel jár, amelynek során az előfizető a T-Kábel Magyarország Kft. helyett a Magyar Telekom Nyrt. ügyfelévé válik, és ezzel elérhető számára, hogy a T-Home dupla vagy tripla kedvezményét igénybe vegye.

A cég meglévő ügyfelei számára abban rejlik a márkaváltás jelentősége, hogy igénybe vehetik a T-Home kedvezményeit



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek