Connect with us

Hirdetés

technokrata

LCD-tévé-rohamra indul a Toshiba

Dotkom

LCD-tévé-rohamra indul a Toshiba

Jelentősen emelné részesedését az LCD-tévé-piacon a Toshiba.

A Toshiba 2011 végére 10 százalékra akarja emelni részesedését az LCD-tévék világpiacán. A társaság jelenleg 8 százalékkal rendelkezik. Ez azt jelentené, hogy addigra 750 milliárd jenre (7,2 milliárd dollár) nőne az ebből az ágazatból származó bevétele a 2007-es 480 milliárddal szemben. A 2 százalékos emelés azért lesz macerás, mert közben dinamikusan bővül az egész piac. Ezért a Toshibának 56 százalékkal kell növelni LCD-tévé-eladásait.

A társaság az első félévet várhatóan veszteséggel zárja – adta hírül a Nikkei üzleti napilap -, mivel az egyik erősségének számító termék, a NAND-chipek piacán zuhantak az árak. Ezeket a félvezetőket használják adattárolásra a digitális kamerákban, mobiltelefonokban, zenelejátszókban. A piac két további nagy szereplője, a dél-koreai Samsung és a tajvani Hynix is megszenvedte a túltermelést. A Toshiba féléves üzemi vesztesége 30 milliárd jen (287 millió dollár) lehet az újság szerint



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés