Connect with us

technokrata

Itt a T-Home és az új hármas csomag

Dotkom

Itt a T-Home és az új hármas csomag

A Magyar Telekom korábbi három márkáját (a T-Comot, a T-Online-t és a T-Kábelt) hétfőtől a T-Home váltja fel.

A későbbiekben tehát a T-Home, a T-Mobile és a T-Systems márkák alatt kínálja szolgáltatásait a MTelekom. A márkák egyesítésével, illetve egyszerűsítésével ezentúl egy kalap alatt végzik az ezekkel kapcsolatos értékesítési, ügyfélszolgálati, technikai és kommunikációs tevékenységeket – mondta Christian Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója. A márkaváltással kapcsolatos stratégiát a helyi igényekhez szabják, s a trendeket valamennyi piacon figyelembe veszik – tette hozzá Tobias Schmidt, a Deutsche Telekom-csoport márkamenedzsment-vezetője.

A márkaváltással egy időben új csomaggal is előállt a társaság, amelybe 24 tévécsatornát, 2 Mb/s-os internetet és vezetékes telefont raktak, mindössze 6480 forintért. A három szolgáltatás különféle variációi is elérhetőek a T-Home ajánlataiban.

Az előbbi három elemből álló csomagot nyújt a mobilkommunikáció területén is a cég. Ezzel az úgynevezett double-triple szolgáltatással az MTelekom egyedülálló a magyar piacon – hangsúlyozta Winkler János, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese. Kiemelte, a Magyar Telekom először rukkol elő olyan ajánlattal, amelyben nem az első helyen szerepel a hang, bár ez is része a csomagnak, ehelyett a tévére és az internetre helyezik a hangsúlyt. A Magyar Telekom a T-Home márka alatt képernyőélményt kíván nyújtani, és nem a hangszolgáltatásra fokuszál, s ebben jelentős szerepe volt a Magyarországon nemrég megjelent IPhone-nak is. A vezérigazgató-helyettes jelezte, hogy már az idén megjelenhet a T-Home és a T-Mobile szolgáltatási csomagjait, azaz a vezetékes és a mobilszolgáltatásokat egyesítő, eddig a hazai piacon nem létező új ajánlata, Winkler ugyanis úgy fogalmazott, hogy “igyekeznek összehúzni” a double-triple-et.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek