Connect with us

technokrata

Újabb támadást intéz a Google ellen a Microsoft

Dotkom

Újabb támadást intéz a Google ellen a Microsoft

A Microsoft Corp.

486 millió dollárért felvásárolja a Greenfield Online-t, a ciao.com internetes vásárlói tájékoztató portál üzemeltetőjét. A Ciao termékismertetőket, áru-összehasonlításokat tartalmaz és térképen megmutatja a legjobb ajánlatokat kínáló boltok helyét. A vételár részvényenként 17,50 dollár, amivel a világ legnagyobb szoftverfejlesztője kiütötte a nyeregből a Quadrangle Group magán-tőketársaságot, amely nemrégiben tett részvényenként 15,50 dolláros ajánlatot a vállalatra. A 17,50 dollár egyharmaddal magasabb annál a záróárnál, amennyit a Greenfield papírjai a Quadrangle ajánlata előtt értek. A ComScore internetes piackutató cég adatai szerint 19,6 millió egyedi látogatóval júliusban a Ciao volt a legnagyobb vásárlást segítő portál Európában. Szakértők éppen ezért ügyes húzásnak tartják a Microsofttól, hogy megszerzi magának a site-ot, hiszen így azzal állhat az internetezők elé, hogy bár a Google-é a legnépszerűbb általános böngésző, a vásárlási célú keresésekben érdemesebb hozzá fordulni segítségért. A felvásárlási megállapodás részeként a vevő továbbadja a Greenfield internetes piackutató részlegét egy meg nem nevezett pénzügyi befektetőnek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek