Connect with us

technokrata

Világsiker a mobilra tervezett kaparós sorsjegy

Dotkom

Világsiker a mobilra tervezett kaparós sorsjegy

A tartalomszolgáltatók iparági szövetségének Mobile Content Awards gáláján a mobilmarketing kategóriában az MFactory saját fejlesztésű terméke, a Mobile Scratch Card – azaz egy mobilra tervezett kaparós sorsjegy – nyerte el a második díjat.

Az elismerés értékét növeli, hogy ezen a gálán az MFactory Zrt. elsőként kapott díjat a kelet-közép-európai tartalomszolgáltatók közül.

A tartalomszolgáltatók iparági szövetsége évente rendezi meg Londonban a Mobile Content Awards gálát. A mobiloperátorok, emelt díjas és tartalomszolgáltatók nyolc kategóriában nevezhették termékeiket, amelyeket egy szakmai zsűri az előszelekció után díjra jelölt. Az MFactory két saját fejlesztésű termékével is bekerült a döntőbe: a Best advertising or marketing service campaign kategóriában a Mobile Scratch Card, a Best entertainment and/or information service mezőnyében pedig a vidUP+vidYOU.

A Mobile Scratch Card (MSC) a klasszikus kaparós sorsjegy mobiltelefonos változata. Az MSC játék (nyereményjáték, szerencsejáték) mellett marketingcélokra (termékpromóció, termékkel kapcsolatos közvélemény-kutatás, információgyűjtés felhasználói szokásokról) és adatbázisgyűjtésre is használható, ráadásul interaktív felhasználásra is lehetőséget ad. Az MSC felhasználóbarát termék, amely nem szokványos promóciókra ad lehetőséget, s ennek során könnyed, szórakoztató formában jut információhoz a szolgáltató és az ügyfél egyaránt.

Az MFactory Zrt. két évvel ezelőtt tudatos termékfejlesztésbe kezdett, amellyel a nemzetközi mobiltartalom-szolgáltatói versenybe kívánt beszállni versenyképes termékekkel. Ez a szakmailag rangos díj igazolja erőfeszítéseinket – mondta Malcsiner Péter, az MFactory Zrt. vezérigazgatója. nAz MFactory további díjra jelölt, saját fejlesztésű termékei:n vidUPA vidUP nemzetközileg is elismert videomegosztó és közösségépítő portál. A videofelvételek megosztásán túl a vidUP 11 csatornából álló mobil tévéadását választva éjjel-nappal folyamatosan nézhetők a legérdekesebb videók. A felhasználók több kategóriából (vicces, házi videók, állatos, film, sztárok, zene, reklám, rajzfilm, sport, extrém, erotika) válogathatnak, és a vidUPra feltöltött videók linkjei bármikor elküldhetők az ismerősöknek. Akik viszont nem akarják megosztani videóikat a nagyközönséggel, azok választhatják a nem publikus feltöltést, így csak azok férhetnek hozzá, akiket a feltöltő megjelöl.n vidYOUA vidYOU a közösségépítést célozza meg. A mai webes közösségi portálokon népszerű funkciók itt is megtalálhatók: levelezés és üzenetváltás, saját adatlap készítése, képek és videók feltöltése (ezek a felhasználó igénye szerint kikerülhetnek a vidUP-ra is), videoüzenetek küldése egymásnak, fórum, blogírás, chat, társkeresés. A vidYOU-t először februárban, a barcelonai 3G kiállításon mutatták be.

Az MFactory Zrt. a Magyar Telekom Nyrt. 92 százalékos és a MetaCom Holding nyolcszázalékos tulajdonában lévő vállalkozás.

Az MFactory Zrt. Kelet-Közép-Európa egyik vezető, bevételi forgalmát tekintve legnagyobb mobil multimédia- és megoldásszállító vállalata. A Magyar Telekomon belül felelős mind a t-zones, mind a web’n’walk portálok (a T-Mobile hivatalos portáljai) fejlesztéséért, üzemeltetéséért és tartalomellátásáért, az infoSMS és MMS tartalomszolgáltatásért, valamint az emelt díjas szolgáltatások aggregálásáért. Jelenleg közel húsz országban áll üzleti kapcsolatban vezető vállalatokkal.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek