Connect with us

Budapesten erősít a Getronics

Dotkom

Budapesten erősít a Getronics

A világszerte működtetett harmincnyolc helyi szolgáltató központunkból huszonnyolcat felszámolunk, a megmaradó tíz centrumból kettőt, köztük a budapestit viszont bővíteni fogjuk – nyilatkozta a Napinak Jos Schoemaker, a holland Getronics NV globális szolgáltatásainak vezérigazgatója. Hozzátette, 2010-ig hétszáz fősre, azaz duplájára növelik a budapesti központ létszámát.

– Miért látogatta meg a magyarországi leányvállalatokat?- Két oka van látogatásomnak. Az egyik, hogy gratuláljak leányvállalatunknak, a főként it-outsource-szolgáltatásokkal foglalkozó Getronics (Magyarország) Kft. magyarországi vezetőinek a szolgáltatási forgalom az év első felében elért 25 százalékos növekedéséhez. Azt szeretnénk, ha ez a növekedési arány a második félévben is megmaradna. A másik ok az volt, hogy elhatároztuk magyarországi globális szolgáltató központunk bővítését. A világszerte működtetett harmincnyolc helyi szolgáltató központunkból huszonnyolcat felszámolunk, s a megmaradó tíz centrumból kettőt, a budapestit és a Kuala Lumpur-it bővítjük. Meglátogattam a magyar társaság két ügyfelét is.- Igaz az az értesülésünk, hogy a támogató központjuk 350 fős jelenlegi stábját a közeljövőben jelentősen, közel 500 fősre kívánják bővíteni?- A 2004-ben megnyitott magyarországi Getronics regionális szolgáltató központunk (Global Service Center – GSC) a másik magyar leányvállalatunk, az Emea Távolsági Szolgáltató Zrt. keretében működik. Megerősíthetem az értesülését, úgy döntöttünk, hogy megduplázzuk munkatársaink számát, azaz 2010-ig hétszázra kívánjuk növelni a létszámot.- Folytattak tárgyalásokat a magyar kormányzattal a munkahelyteremtés támogatásának ügyében?- Még nem vettük fel a kapcsolatot, de a közeljövőben szeretnénk ebben az irányban is lépéseket tenni. – Mi szólt a magyarországi központ bővítése mellett?- Egyrészt a magyar munkaerő kiváló képzettsége és minősége, másrészt az elfogadható, viszonylag alacsony költségek. – A Getronics NV-t a közelmúltban felvásárolta a holland KPN távközlési társaság. Mi volt az oka az akvizíciónak?- A KPN a világ egyik vezető távközlési cége, amely teljes körű szolgáltatási portfólióval szeretett volna megjelenni a piacon. A Getronics nagyon erős a globális informatikai szolgáltatásokban, ezért esett rá a választás. A felvásárlás eredményeképp olyan ügyfeleket tudunk közösen kiszolgálni, mint például az olajmulti Shell, amelynek 80 ezer végfelhasználóját támogatjuk 116 országban – A társaság fő tevékenységi köreiben, az outsourcing, a rendszerintegráció és a globális vagy regionális szolgáltatások területén milyen piaci változásokra lehet számítani a közeljövőben?- It-outsourcing-tevé­kenységünk egyre komolyabb arányban van jelen bevételeinkben. Úgy látjuk, hogy a recesszióval sújtott gazdasági környezetben ennek a tevékenységnek egyre nagyobb a szerepe. A rendszerintegrátori tevékenység a világ legnagyobb részén már ma is stagnál, ezen a területen a közeljövőben nem várható változás. Az említett gazdasági stagnálás miatt a rendszerintegrációt igénylő informatikai beruházásaikat lehetséges ügyfeleink elhalasztják, a hatékonyságjavulást és költségcsökkentést helyezik előtérbe, ezért veszik igénybe egyre inkább a Getronics it-outsource-szolgáltatásait.- Ennek fényében a magyar Getronics 25 százalékos szolgáltatási növekedése még szebb eredmény. Hogyan sikerül ezt elérni?- Nagyon erős a vállalat vezetői gárdája, nagyon jó piaci stratégiával és személyes kapcsolatokkal rendelkeznek.- Az elmúlt hetekben aktív pr-tevékenységbe kezdtek. Korábban alig foglalkoztak a médiával. Mi áll a stratégiaváltás mögött?- Valóban, korábban alig folytattunk kommunikációs tevékenységet Magyarországon. Az a célunk, hogy a magyar piac még jobban megismerje cégünket, tevékenységünket, különösen a stabil nemzetközi hátterünket és erőteljes magyarországi jelenlétünket.

A magyar leányvállalatunknak nagyon erős a vezetői gárdája, nagyon jó piaci stratégiával és személyes kapcsolatokkal rendelkeznek



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő