Connect with us

Hirdetés

technokrata

Magyarországra is megérkezik a T-Home márka

Dotkom

Magyarországra is megérkezik a T-Home márka

A Magyar Telekom 2008 őszén vezeti be a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát – erről döntött a vállalat ügyvezető bizottsága tegnap.

A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piacvezető pozícióját. A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozicionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan tehát megmarad és egyben megújul a vállalati T, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat. A változtatással a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői számára vonzóbb és értékesebb legyen – hangsúlyozta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások üzletágának vezetője pedig azt emelte ki, hogy az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál a cég ügyfeleinek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés