Connect with us

technokrata

Elbúcsúzhatunk a T-Comtól, a T-Kábeltől és a T-Online-tól

Dotkom

Elbúcsúzhatunk a T-Comtól, a T-Kábeltől és a T-Online-tól

A Magyar Telekom T-Home név alatt egyesíti márkáit.

A Magyar Telekom 2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát – erről döntött csütörtökön a vállalat ügyvezető bizottsága. A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piacvezető pozícióját. A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan tehát megmarad és egyben megújul a vállalati T, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat. A változtatással a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői számára vonzóbb és értékesebb legyen – hangsúlyozta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője pedig azt emelte ki, hogy az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál a cég ügyfeleinek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között.

A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit. A márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és Ebitda-iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás – a cégvezetés szerint – várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon, és az új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai növekedési céljainak eléréséhez.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek