Connect with us

Hirdetés

technokrata

Elbúcsúzhatunk a T-Comtól, a T-Kábeltől és a T-Online-tól

Dotkom

Elbúcsúzhatunk a T-Comtól, a T-Kábeltől és a T-Online-tól

A Magyar Telekom T-Home név alatt egyesíti márkáit.

A Magyar Telekom 2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát – erről döntött csütörtökön a vállalat ügyvezető bizottsága. A döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piacvezető pozícióját. A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan tehát megmarad és egyben megújul a vállalati T, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat. A változtatással a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői számára vonzóbb és értékesebb legyen – hangsúlyozta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője pedig azt emelte ki, hogy az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál a cég ügyfeleinek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között.

A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit. A márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és Ebitda-iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás – a cégvezetés szerint – várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon, és az új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai növekedési céljainak eléréséhez.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés