Connect with us

technokrata

Beindulóban a Triplanet

Dotkom

Beindulóban a Triplanet

Úgy tűnik, beválik a számítása a saját magát forradalmian újnak és sikerre ítéltetett utazási portálnak nevező Triplanet tulajdonosainak.

A “dynamic packaging” koncepciójú szolgáltatás lényege, hogy az utazó a csomagtúrák helyett saját magának állíthatja össze úti programját. A társaság közleménye szerint az utasok a számukra legmegfelelőbb ajánlatokat válogathatják össze a kínálatból, és az utazási irodáknál vásárolható túrákhoz képest olcsóbban is juthatnak hozzá, hiszen nem kell megfizetni a hagyományos utazási irodák katalógusait, irodáit, munkatársait és az utazásszervezési felárakat.”Az erős informatikai háttér kihasználása mellett elsődleges cél egy új piac felépítése. Meggyőződésem, hogy itthon nagyot szólhat a dynamic packaging, mert a magyar fiatalok nyitottak a világra, és otthonosan mozognak az interneten is. Gyakran hallom, hogy a magyar internetező keveset vásárol online. Tapasztalatom szerint semmi baj nincs a magyar internetezővel, csak rendesen ki kell szolgálni” – jelentette ki Bánki Róbert, a Triplanet Kft. ügyvezető igazgatója. A Triplanet utazási portál felületén 2008-ban közel ezer foglalás történt, felhasználóinak száma – a 2008 eleji indulás óta, vagyis fél év alatt – 150 000 látogatóra nőtt, amelyből több mint ezerötszázan utaztak is. A társaság idén 200-300 millió forintos forgalommal számol, így a három legnagyobb forgalmat bonyolító online-szolgáltató közé verekedhetik be magukat, ha teljesítik a tervüket. 2009-ben piacvezető szerepre tör, árbevételét a tulajdonosok terve szerint jövőre megtízszerezi. A Triplanet tulajdonosai magyar magánszemélyek (Bánki Róbert és Wagner Zsolt) és pénzügyi befektetők. A magyar, elsősorban idegenforgalmi tapasztalatokkal rendelkező informatikusokból álló csapat nevéhez köthető többek között a netbook online repülőjegy-értékesítő szoftver, amellyel 2007-ben 3,5 milliárd forintért vásároltak jegyet, s a piac 80 százalékát birtokolta – olvasható a társaság közleményében. A cég A szoftver eladása után kezdett az új fejlesztésbe, s az idei piacra lépés után Kelet-Európában szeretnének terjeszkedni; Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Románia, Bulgária utazóinak meghódítása szerepel terveik közt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek