Connect with us

Hirdetés

technokrata

Európában dübörög az online-reklám-ipar

Dotkom

Európában dübörög az online-reklám-ipar

Még az Egyesült Államokban mért tempónál is gyorsabban, 40 százalékkal, 11,2 milliárd euróra nőtt tavaly az európai internetes hirdetési piac értéke – derül ki az Interactive Advertising Bureau Europe adataiból.

Az USA-ban 26 százalékkal, 14,5 milliárd euróra bővült a piac. Új portálok, új hirdetők, új hirdetési formátumok jelentek meg a színen, az utóbbin belül kiugróan megnőtt a videoreklámok népszerűsége. A fogyasztási javak gyártói és a kiskereskedelmi cégek egyre lelkesebben nyomulnak, de a legnagyobb online-reklámozók még mindig a bankok, az autógyártók, az utazási ügynökségek és a távközlési társaságok. Az egyre pontosabban célzott hirdetések is növelték a vállalatok érdeklődését az internet iránt: üzeneteik 30-35 százalékát ilyen technológiák segítségével igyekeztek eljuttatni a megfelelő felhasználóhoz a megfelelő időben.

Norvégiában 2007-ben átlagosan 133 eurót fordítottak minden egyes internetfelhasználóra – idézi az IAB Europe és a PricewaterhouseCoopers közös jelentését a Financial Times. A második helyen 121 euróval Nagy-Britannia, a harmadikon 110-zel Dánia áll. Az európai átlag 81 euró, míg az amerikai 92 euró. Nagy-Britannia szerezte meg az európai online-hirdetési piac 34,2 százalékát, Németország részesedése 22,3, Franciaországé 8,9 százalék.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés