Connect with us

Hirdetés

technokrata

Toshiba-sikerek notebookfronton

Dotkom

Toshiba-sikerek notebookfronton

A Toshiba a március végével zárult 2007-es üzleti év során – az előző hasonló időszakhoz képest 38 százalékos növekedéssel – 32 ezer notebookot értékesített Magyarországon.

Ez hozzávetőlegesen kilencszázalékos piaci részesedést jelent, ezzel az ötödik helyet foglalják el a magyar notebookpiacon. A Toshiba is érzi azon tendenciát, hogy a felhasználók szívesebben vásárolnak notebookot, mint asztali számítógépet – mondta el Patonai Szabolcs, a Toshiba Europe notebook-üzletágának magyarországi értékesítési vezetője. Hozzátette, ebből az átrendeződésből következően a klasszikus notebooktulajdonságok – mint például a könnyűség és hosszú akkumulátoros üzemidő – mellett számos új, speciális felhasználói igény is jelentkezik. A felhasználói igények legszélesebb spektrumát a népszerű Satellite család fedi le, amelynek jelentős része 2008 második negyedévében megújul. Az idei üzleti év egyik fontos célkitűzése a Toshiba számára a piaci részesedés növelése és a notebookgyártók között a negyedik pozíció megszerzése – mondta Patonai.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés