Connect with us

technokrata

Toshiba-sikerek notebookfronton

Dotkom

Toshiba-sikerek notebookfronton

A Toshiba a március végével zárult 2007-es üzleti év során – az előző hasonló időszakhoz képest 38 százalékos növekedéssel – 32 ezer notebookot értékesített Magyarországon.

Ez hozzávetőlegesen kilencszázalékos piaci részesedést jelent, ezzel az ötödik helyet foglalják el a magyar notebookpiacon. A Toshiba is érzi azon tendenciát, hogy a felhasználók szívesebben vásárolnak notebookot, mint asztali számítógépet – mondta el Patonai Szabolcs, a Toshiba Europe notebook-üzletágának magyarországi értékesítési vezetője. Hozzátette, ebből az átrendeződésből következően a klasszikus notebooktulajdonságok – mint például a könnyűség és hosszú akkumulátoros üzemidő – mellett számos új, speciális felhasználói igény is jelentkezik. A felhasználói igények legszélesebb spektrumát a népszerű Satellite család fedi le, amelynek jelentős része 2008 második negyedévében megújul. Az idei üzleti év egyik fontos célkitűzése a Toshiba számára a piaci részesedés növelése és a notebookgyártók között a negyedik pozíció megszerzése – mondta Patonai.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek