Connect with us

Hirdetés

technokrata

Európában viszik a Lenovo notebookjait

Dotkom

Európában viszik a Lenovo notebookjait

Száguld a cég nyeresége.

Fittyet hányt az USA-ban csökkenő fogyasztói keresletnek a kínai Lenovo, a világ negyedik legnagyobb PC-gyártója, többi piacán ugyanis kárpótolta magát. Az európai, közel-keleti, afrikai régióban például 30 százalékkal növelte eladásait a cég üzleti évének márciusban végződött negyedik negyedében. Emellett az úgynevezett tágabb kínai térségben 18 százalékkal fogyott több Lenovo-termék, mint egy évvel korábban. Ezzel együtt még mindig az amerikai kontinensről származik a vállalat árbevételének 27 százaléka.

A Lenovo negyedévi nettó nyeresége több mint kétszeresére, 140 millió dollárra nőtt, a bevétel 13,5 százalékkal, 3,7 milliárd dollárra bővült. Az éves profit a 2007/2006-os üzleti évben elért eredmény háromszorosára, 484 millió dollárra ugrott. Darabszámban 22 százalékkal nőttek a vállalat eladásai, szemben az ágazat 16 százalékos átlagával.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés