Connect with us

technokrata

Megnyitotta új call centerét Szegeden az MTelekom

Dotkom

Megnyitotta új call centerét Szegeden az MTelekom

A Magyar Telekom április elején megnyitotta új telefonos ügyfélszolgálatát Szegeden.

A megyeszékhelyen már korábban is működő call center épületét egy modern, 270 munkahelyes központ váltja fel.

A Magyar Telekom Csoporton belül zajló integráció keretében a társaság az ügyfélelégedettség növelése és a minden igényt kielégítő ügyfélkiszolgálás érdekében – a T-Com, a T-Mobile és a T-Online szolgáltatásokra kiterjedő – integrált telefonos ügyfélszolgálatok működtetését tűzte ki célul. A szegedi fejlesztés hátterében az a két éve tartó projekt áll, melynek feladata a piaci igényekhez alkalmazkodva a Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak integrációja és egységesítése. A változások eredményeképpen a Magyar Telekom ügyfélszolgálati munkatársai összességében kevesebb helyszínen: Budapesten, Sopronban, Nyíregyházán és Szegeden várják az ügyfelek hívásait.

A szegedi telefonos ügyfélszolgálat a jövő év végére éri el teljes kapacitását, addig több lépcsőben – elsősorban más call centerekben felszabaduló álláshelyek Szegedre átcsoportosításával – bővül a létszám. Az épület, amelyben a call center az elsőként átadott egység, a Real Hungary Kft. beruházásában épült, és az üzemeltetési feladatokat is ez a cég látja el a jövőben. (A Magyar Telekom bérli a működéséhez szükséges mintegy 2400 négyzetméteres területet.)A szegedi beruházás önkormányzati segítséggel jött létre, így teremtve újabb munkahelyeket a városban és környékén élőknek. Az új call centerben elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik a T-Mobile, a T-Com és T-Online szolgáltatásairól egyaránt megfelelő ismeretekkel rendelkeznek. Emellett műszaki segítségnyújtás, kezelői szolgáltatások és adminisztratív támogató funkció is szerepel az új call center tevékenységeinek palettáján. Az integrációs projekt célja az is, hogy megfelelő munkakörülményeket és motivációt nyújtson az ügyfélszolgálati munkatársaknak, hiszen az ügyfelek elégedettségének alapvető feltétele a munkatársak elégedettsége. Az új helyszín hosszú távon biztosítja ezen feltételeket – fogalmazott a Magyar Telekom illetékese.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek