Connect with us

Hirdetés

technokrata

Egységessé vált az MT lakossági üzeltágának marketingje és kommunikációja

Dotkom

Egységessé vált az MT lakossági üzeltágának marketingje és kommunikációja

Véglegessé vált a T-Com, T-Mobile és T-Online márkákért felelős marketingszervezet és kommunikációs terület szervezeti struktúrája a Magyar Telekomon belül.

A legnagyobb hazai távközlési vállalat tavaly meghirdetett és januárban megkezdett átalakítása során Winkler János vezérigazgató-helyettes vezetésével létrejött lakossági szolgáltatások üzletág szolgálja ki a csoport lakossági vezetékes- és mobil-előfizetőit. Az üzletágon belüli munkamegosztás kialakítása során a T-Com, a T-Mobile és a T-Online márkákat Langsteiner Marianne vezetésével az integrált marketingigazgatóság kezeli, és szintén egységes az üzletághoz tartozó T-Com, T-Mobile és T-Online márkák teljes körű (marketingkommunikációs, pr, szponzorációs) kommunikációja is, amely szakterületek feladatait Liptay Gabriella irányításával a kommunikációs ágazat végzi.

A lakossági szolgáltatások üzletág szolgálja ki a csoport lakossági vezetékes- és mobil-előfizetőit



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés