Connect with us

technokrata

Egységessé vált az MT lakossági üzeltágának marketingje és kommunikációja

Dotkom

Egységessé vált az MT lakossági üzeltágának marketingje és kommunikációja

Véglegessé vált a T-Com, T-Mobile és T-Online márkákért felelős marketingszervezet és kommunikációs terület szervezeti struktúrája a Magyar Telekomon belül.

A legnagyobb hazai távközlési vállalat tavaly meghirdetett és januárban megkezdett átalakítása során Winkler János vezérigazgató-helyettes vezetésével létrejött lakossági szolgáltatások üzletág szolgálja ki a csoport lakossági vezetékes- és mobil-előfizetőit. Az üzletágon belüli munkamegosztás kialakítása során a T-Com, a T-Mobile és a T-Online márkákat Langsteiner Marianne vezetésével az integrált marketingigazgatóság kezeli, és szintén egységes az üzletághoz tartozó T-Com, T-Mobile és T-Online márkák teljes körű (marketingkommunikációs, pr, szponzorációs) kommunikációja is, amely szakterületek feladatait Liptay Gabriella irányításával a kommunikációs ágazat végzi.

A lakossági szolgáltatások üzletág szolgálja ki a csoport lakossági vezetékes- és mobil-előfizetőit



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek