Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Sony a király az LCD-piacon

Dotkom

A Sony a király az LCD-piacon

A Sony a tavalyi év utolsó hónapjaiban élre tört az amerikai LCD-piacon.

A Sony a tavalyi év utolsó negyedében négy helyet ugrott előre az LCD-tévé-értékesítésben az USA-ban, 9,7 százalékról 12,8-ra növelte piaci részesedését, s ezzel immáron a legtöbb ilyen készüléket értékesítő gyártó a világ legnagyobb vásárlóerejű szórakoztatóelektronikai piacán. A második a Samsung, a harmadik az olcsó termékkel hódító Vizio, a negyedik a Sharp. A japán nagyvállalat a 100 centimétertől a 135 centiméteres képátlójú készülékek forgalmazásában teljesített különösen jól – derül ki a DisplaySearch piackutató előzetes adataiból.

A Sony szakértők szerint annak köszönheti előretörését, hogy stratégiai szövetségre lépett a nagy kiskereskedői hálózatokkal és a 100 centisnél nagyobb tévékre koncentrálta értékesítését. A cég egyébként LCD-tévéinek majdnem 30 százalékát az Egyesült Államokban adja el.

A plazmatévék piacát továbbra is a Panasonic vezeti, 38,5 százalékos piaci részesedéssel. Itt is a Samsung a második, így összességében, a lapos tévék mindkét fajtáját figyelembe véve a Samsung a vezető gyártó az amerikai piacon.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés