Connect with us

technokrata

Dotkom

Hirchipegetö

HunGuard-minősítést szerzett a NetLock
A NetLock Kft.

tanúsítást szerzett saját, több mint nyolc éve folyamatosan fejlesztett, nemzetközi szabványokkal dolgozó CryptoServer terméke számára – jelentette be a társaság. A tanúsítványt a Common Criteria hazai adaptációja alapján tevékenykedő HunGuard Kft. állította ki egy közel egy évig tartó szigorú auditálási folyamat eredményeként. A HunGuard minősítése garanciát jelent arra, hogy a NetLock CryptoServere alkalmas az elektronikus ügyintézés alapjául szolgáló fokozott biztonságú és minősített elektronikus aláírások, tanúsítványok és időbélyegzők létrehozására, ellenőrzésére. A NetLock Kft. fejlesztett terméke a tanúsítás megszerzéséhez szükséges tulajdonságokkal már korábban is rendelkezett, így a NetLock számára nem jelentett problémát a HunGuard újabb tanúsítványának megszerzése.

Az Oracle a BEA Systemsre hajtAz Oracle a múlt hét végén megerősítette, hogy október 9-én részvényenként 17 dolláros készpénzes vételi ajánlatról szóló levelet juttatott el a BEA Systems Inc. igazgatótanácsának. Az ajánlat 25 százalékos prémiumot tartalmaz a cég részvényeinek előző napi 13,62 dolláros záróárához képest. A levél rámutat, hogy az Oracle felkészült a felvásárláshoz vezető folyamat azonnali elindítására. “Egy komoly ajánlatot tettünk, ami jelentős prémiumot foglal magában” – mondta Charles Phillips, az Oracle elnöke. “Úgy gondoljuk, hogy a készpénzes vételi ajánlatunk a legjobb értéket nyújtja a BEA részvényeseinek, és egyben a legjobb megoldást kínálja a BEA alkalmazottainak és ügyfeleinek. Az ajánlat a BEA menedzsmentjével az elmúlt évek során folytatott többszöri megbeszélés eredménye. Reméljük, hogy mielőbb sor kerülhet egy barátságos körülmények között lezajló tranzakcióra.” Az Oracle a napokban jelentette be, hogy megállapodást kötött a LogicalApps vállalat felvásárlásáról, amely az automatikus GRC-megoldások (irányítás-, kockázat- és megfelelőségkezelés) egyik vezető szállítója.

Fejlődőben a contactcenter-piacA magyarországi contactcenter-piac értéke jelenleg 14,5 millió dollár, 2010-re pedig eléri a 18,2 millió dollárt – jelentette ki egy múlt heti tájékoztatón Bortnyák Adorján, az Algotech Kft. vezetője. Ma Magyarországon körülbelül 18 ezren dolgoznak telefonos ügyfélszolgálati pozíciókban, és számuk 50 százalékkal emelkedik 2010-re, miközben az elkövetkezendő három évben 145 új contact center fog épülni. “Contactcenter-megoldások vásárlásakor a legtöbb esetben még mindig a kiadások minimalizálása az első számú szempont: kezd viszont már a régióban és Magyarországon is gyökeret ereszteni az ügyfélszolgálatok stratégiai megközelítése. Most ébrednek rá a cégek, hogy ügyfélszolgálat nem azért kell, hogy elfeledhessék az ügyfélkezelés nyűgét” – mondta Bortnyák.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek