Connect with us

Hirdetés

technokrata

Arcot akar magának a Microsoft – nyomul az iWiW-szektortársra

Dotkom

Arcot akar magának a Microsoft – nyomul az iWiW-szektortársra

A Microsoft ajánlatot tett a Facebook-ra, az iWiW-hez hasonló amerikai szociális hálót építő oldalra.

A szoftveróriás már 2006-ban szövetségre lépett a Facebook.com-mal, ahol akkor elhelyzete termékei reklámját, most pedig 5 százalékos részesedést vásárolna a vállalkozásból, amiért akár 300-500 millió dollárt is fizetne – közölte a Wall Street Journal meg nem nevezett forrásokra hivatkozva. A Microsoft nem kommentálta a hírt.

A Microsoft arculatbővítéséről szárnyra kapó pletyka azonban nem egyedülálló: a Google Inc. és a Yahoo Inc. is keresi azokat a lehetőségeket, amelyek révén megvetheti a lábát a folyamatosan növekvő látogatottságú és népszerűségű szociális kapcsolati hálózatokban. Az IT-óriások szinte egy időben ismerték fel a potenciált abban a látogatói közösségben, ahol személyre szabott és csoportosan irányzott hirdetéseiket el tudják adni. A Microsoft által kiszemelt Facebook a legkedveltebb célpontja az internetes kapcsolatépítőknek. Ha a szoftvercég szert tehetne az áhított 5 százalékos részesedésre, úgy szorosabbra fűzhetné reklámszövetségét a Facebookkal, valamint előnyhöz jutna a későbbi részvényvásárlások során. Ez azért is fontos, mert a Google is aktívan kopogtat a jövedelmező vállalkozás ajtaján, arról nem is szólva, hogy a Yahoo ebben a hónapban korlátozott részvénykibocsátásba kezdett saját fejlesztésű hálózati kapcsolatépítő oldalát, a Mash-t üzemeltető vállalkozásában.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés