Connect with us

technokrata

A Tele2 megtéveszti a fogyasztókat?

Dotkom

A Tele2 megtéveszti a fogyasztókat?

Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) által kiadott közlemény szerint az elmúlt napokban panaszok sokasága érkezett az OEF-hez a Tele2 fogyasztókat megtévesztő, tisztességtelen magatartásával kapcsolatban.

A panaszáradatból kitűnik: a Tele2 ügynökei az egyik jelentős hazai piaci szereplőről azt terjesztik, hogy a közeljövőben kivonul a piacról, emellett a fogyasztóknak az eddigieknél kedvezőbb percdíjakat ígérve igyekeznek őket váltásra bírni. A panaszosok jelentős része idős, egyedülálló ember, akiktől különböző megtévesztő ígéretekkel csikartak ki aláírást, illetve igyekeztek őket fizetésre bírni, de akadtak olyan esetek is, amikor az ügynök minden jel szerint egyszerűen aláhamisította a fogyasztó aláírását. Volt, amikor a Tele2 a telefonos megkeresést követően – szerződés megkötése nélkül – azonnal csekket postázott a fogyasztónak. Sajnos több fogyasztó, annak ellenére, hogy nem kötött szerződést, és nem is állt szándékában elfogadni a cég ajánlatát, a csekken szereplő összeget befizette – olvasható a közleményben. A meglehetősen súlyos vádakról megkérdeztük a Tele2 ügyfélszolgálati igazgatóját, aki elmondta, hogy egyetlen ilyen esetről sincs tudomása. Ducsai Evelin közölte, hogy ő maga is újságíróktól értesült a fönt említett panaszokról, és addig nem kíván rájuk hivatalosan reagálni, amíg azok részleteit nem ismeri pontosan. Ducsai a mai délutánra ígért hivatalos reakciót.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek