Connect with us

technokrata

A Pannonra panaszkodnak a legtöbbet

Dotkom

A Pannonra panaszkodnak a legtöbbet

A Nemzeti Hírközlési Hivatal (NHH) a 2004/3-as kormányrendelet alapján 2006 január elseje és december 31 között vizsgálta a távközlési szolgáltatók tevékenységét.

A magyarországi mobilszolgáltatók a minőségi panaszok hibaelhárítására megközelítőleg 10 órát töltenek. A számlapanaszok megoldása a Vodafone-nál a leghosszabb, átlag 37 nap. Az 1000 előfizetőre jutó panaszok száma a Pannonnál a legmagasabb – 82. Az elmarasztaló hatósági döntések tekintetében a Vodafone zsebelte be a legtöbbet összesen 37-et – derül ki az NHH mai sajtótájékoztatóján. A hazai kábelszolgáltatók között a UPC tartja a negatív rekordot az 1000 előfizetőre jutó panaszok számában – a cég minden ötödik előfizetője elégedetlen a szolgáltatásokkal. A legtöbb elmarasztaló hatósági döntést, szám szerint 12-őt, mégis a Fibernet kapta 2006-ban.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek