Connect with us

technokrata

A Pannonra panaszkodik a legtöbb mobilos

Dotkom

A Pannonra panaszkodik a legtöbb mobilos

Az egyes hírközlési szolgáltatások árai és a szolgáltatások elérhetőségi adatai után minőségi paramétereket bemutató információkat is közzétesz honlapján a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) – jelentette be Pataki Dániel, az NHH elnöke.

Egy kormányrendelet alapján a hírközlési szolgáltatóknak az általános szerződési feltételekben a szolgáltatási minőségre vonatkozó követelményeket kell vállalniuk. Ezek teljesülését a szolgáltatóknak folyamatosan mérniük és a következő év január 31-éig publikálniuk kell. A jelentésnek elérhetőnek kell lennie a cég honlapján, ügyfélszolgálatán és az NHH honlapján is.

A minőségi panaszok hibaelhárítására a három mobilszolgáltató közül a Vodafone-nál kell a legtöbbet várni, átlagosan mintegy 27 órát – állapítja meg az NHH 2006-ra vonatkozó jelentése. Az ezer előfizetőre vonatkozó panaszok száma alapján összeállított listát a Pannon vezeti (82), csaknem négyszer, illetve nyolcszor több panasz érkezik oda, mint a T-Mobile-hoz és a Vodafone-hoz. A szolgáltató ellen indított hatósági vizsgálatok területén viszont a Pannon áll a legjobban, csupán 41 vizsgálat indult 2006-ban, míg a T-Mobile ellen 52, a Vodafone ellen pedig 91. Elmarasztalást a Vodafone kapott a legtöbbet (37), míg konkurensei csak 1-2 alkalommal kényszerültek ilyen határozatot átvenni.

A százezernél több előfizetővel rendelkező kábeltelevíziós szolgáltatók közül a Vidanetnél a legkevesebb az ezer főre jutó panasz (99) és legkevesebb a jogos panasz (27); a szolgáltató ellen nem indult egyetlen hatósági vizsgálat sem. Az ezer főre jutó panasz (205), illetve a legtöbb jogos panasz száma (137) egyaránt a UPC-nél a legmagasabb.

A tízezer előfizetőnél többet kiszolgáló vezetékes szolgáltatók közül ezer előfizetőre a legtöbb számlapanasz a UPC-re érkezik (52), ez négyszer több, mint a konkurensek számlapanaszai együttvéve. A tízezer főnél több előfizetőt kiszolgáló internetszolgáltatók versenyében a T-Online több első helyet is begyűjtött: itt a leghosszabb a létesítési idő (13 nap) és a minőségi panasz elhárítására is átlagosan három napot kell várnia az ügyfélnek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd