Connect with us

technokrata

Kirúgja ügyfeleit az egyik mobilcég

Dotkom

Kirúgja ügyfeleit az egyik mobilcég

Az egyik amerikai mobiltelefon-szolgáltató kirúgja 1000 ügyfelét, mert azok túl sokszor hívták az ügyfélszolgálatot.

Az Egyesült Államok harmadik legnagyobb mobiltelefon-társasága, a Sprint Nextel megszabadult 1000 ügyfelétől, mert azok túl sokszor hívták az ügyfélszolgálatot. A cég levelet küldött az érintetteknek, amelyben egy hónapot adott nekik arra, hogy új szolgáltatót találjanak meglévő telefonszámukhoz, illetve közölte, hogy utolsó számlaegyenlegük kiegyenlítésére nem tart igényt.

Az notórius érdeklődőkkel az volt a baj, hogy havonta legalább 40-50-szer zaklatták az ügyfélszolgálatot, de volt olyan is köztük, aki több százszor telefonálgatott annak ellenére, hogy a cég szerint kimerítő választ adtak a kérdéseire. További gondot okozott, hogy egyesek újra és újra mások számláiról érdeklődtek, amivel kapcsolatban a társaság nem adhat ki információkat.

Ezzel egyidejűleg a Sprint ügyfélgyűjtő akciót indított. A legutóbbi adatok szerint ugyanis csak 600 ezer új előfizetést sikerül összegereblyéznie, miközben az AT&T 1,2, a piacvezető Verizon pedig 1,7 milliót szedett össze.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek