Connect with us

technokrata

Fogynak a noteszgépek az árérzékeny magyar piacon is

Dotkom

Fogynak a noteszgépek az árérzékeny magyar piacon is

A Fujitsu Siemens Computers Kft. legnagyobb arányban a noteszgépek területén fokozta értékesítését.

A Fujitsu Siemens Computers Kft. a 2006-os naptári év első félévében elért növekedésének köszönhetően a harmadik negyedévre átvette a magyar számítástechnikai piac vezető pozícióját és az összesített eredmények tekintetében az év első kilenc hónapját tekintve is az első helyen végzett. Poros Gábor, a Fujitsu Siemens Computers magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója elmondta: „A megalapításunk óta eltelt hét év mindegyikében kivétel nélkül kétszámjegyű növekedést elérve a rendkívül igényes, ugyanakkor árérzékeny magyar piacon jutottunk erre az eredményre.”

A Fujitsu Siemens Computers Kft. 2006 első háromnegyed évében összesen több mint 81 százalékkal több számítástechnikai eszközt értékesített a hazai piacon, mint a megelőző év azonos időszakában, értékesítési árbevétele pedig 50 százalékkal haladta meg azt. A cégre jellemző rendkívüli növekedés a harmadik negyedévben, valamennyi termékszegmenst figyelembe véve elért 20,8 százalékos részesedéssel a piacvezetői pozíció megszerzését eredményezte az Intel-alapú IT-berendezések hazai piacán. Ezzel az eredménnyel az első háromnegyed év összesített eladásai 16,8 százalékos piaci részesedést mutatnak, ami erre az időszakra is az első helyre sorolja a vállalatot. A Fujitsu Siemens Computers Kft. valamennyi termékcsoportban – és legnagyobb arányban a noteszgépek területén – fokozta értékesítését az előző év hasonló időszakához képest.

Az anyavállalat a 2006. pénzügyi év első félévben a piacot általánosságban sújtó keresleti stagnálás ellenére megőrizte piaci pozícióit, sőt a vállalat történetében először lépte át a 3 milliárd eurós árbevételi küszöböt. Értékesítési árbevétele 3,1 milliárd euró volt, ami 8 százalékkal haladja meg a korábbi perióduséét.

Poros Gábor az eredmények, és a jövőbeli tervek kapcsán elmondta, hogy a magyarországi leányvállalat további fejlődéséhez a dolgozói létszámnövekedés is hozzájárul. 2006 novemberéig a vállalat létszáma mintegy 35 százalékkal bővült, több területre újabb szakemberek érkeztek a szolgáltatási színvonal növelése érdekében. Hozzátette, hogy a 2007 áprilisáig tartó pénzügyi évben a Fujitsu Siemens Computers növekedési motorját a vállalat négy fő stratégiai pillére: az adatközponti infrastruktúrák- és szolgáltatások, a felhasználói mobilitást biztosító rendszerek, valamint a digitális otthon alkotják. Felhasználói célpiacok tekintetében pedig a kis- és középvállalati szegmensben számít a legdinamikusabb növekedésre.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek