Connect with us

technokrata

Tudat után szívre hat a Sony Ericsson

Dotkom

Tudat után szívre hat a Sony Ericsson

Frissítette arculatát a Sony Ericsson.

A Sony Ericsson alapításának ötödik évfordulója alkalmából bemutatta globális mobiltelefon-márkájának új arcát. Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és színes kivitelezésen alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, amely az egyénekre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén általuk megvalósítható dolgokra vonatkozó gondolataikra koncentrál. Az új márkakezelés így megkülönbözteti a Sony Ericssont, célja előre vetíteni a vállalat innovatív mobiltelefonjainak minden tulajdonságát. A vezető nemzetközi márkaügynökség, a Wolff Olins által tervezett új arculat ettől a hónaptól kezdve váltja fel a régit.

A márkaarculat új, ragyogó színeket tartalmaz, amelyeket szándékosan választottak, hogy kitűnjenek a technológiai márkák által manapság leginkább alkalmazott fehér, szürke és kék árnyalatok közül. Az új színek mellett egy erőteljes központi koncepció is megjelenik, amely két fő összetevőből áll – egy szöveges üzenetből és a Sony Ericsson logója által kiváltott érzés kifejezéséből.

A szabályok egyszerűek: az üzenet mindig az „Én” („I”) szóval kezdődik, amelyet a logó követ, és végül az emberek által szeretett, kedvelt vagy érdekesnek tartott dolgokra vonatkozó üzenet zárja. Ez a keret számtalan módon, bármely nyelven alkalmazható, ezáltal vizuálisan és közvetlenül kapcsolódást kialakítva a közönséggel.

Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója kifejtette, hogyan kapcsolódik az arculat a közönséghez: „Amikor az ember rátekint erre a logóra, azonnali kapcsolat jön létre az egyén és a Sony Ericsson márka között. Az üzenet lényege, hogy szuverén egyéniségként kezeli az embereket – nem próbálja megmondani, hogy mit gondoljanak a Sony Ericssonról, hanem tükrözi, amit valójában gondolnak. Ez nem csak egy hagyományos, statikus márkaarculat. Terveink szerint széles körben alkalmazzuk majd az interaktív médiát, hogy világszerte párbeszédet kezdjünk megrendelőinkkel, és velük együtt kezdjük meg a márkaüzenetek kialakítását”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek