Connect with us

technokrata

A HP felpörgeti vállalati portfolióját

Dotkom

A HP felpörgeti vállalati portfolióját

A HP felpörgeti a képalkotás és nyomtatás növekedését, átszervezi az értékesítést, és bővíti a termékválasztékot.

A HP októberben jelentős mértékben kibővítette a nagyvállalati képalkotási és nyomtatási termékportfolióját, beleértve a méretet, és az eladások szakértői támogatását annak érdekében, hogy az ügyfelek számára rendkívül magas színvonalú információs és üzleti szolgáltatásokat biztosítson.

A bejelentésnek része a vállalat által bemutatott tinta-alapú nyomtatási technológiája, a HP Edgeline, amelyet kifejezetten a nagy volumenben dolgozó vállalkozások számára fejlesztettek ki. Ennél a technológiánál a nyomtató olyan nyomtatófejjel dolgozik, amelynek a szélessége azonos a papír szélességével, így nyomtatás közben csak a papír mozog, a fej nem. Így a nyomat egyetlen menetben, gyorsan, precízen és kiváló minőségben készíthető el.

A HP szintén most jelentette be történetének legnagyobb szabású multifunkciós nyomtató kibocsátását, az új eszközök alkalmasak a másológépek felváltására bármilyen méretű vállalkozásnál. A cég új lehetőségekkel fejlesztette tovább a nagyvállalati megoldásait és szolgáltatásait is, beleértve a HP Halo Collaboration Studio-t, amely a felhasználóknak életszerű, szemtől-szembe való kommunikációs környezetet tesz lehetővé, függetlenül attól, hogy mekkora földrajzi távolság választja el egymástól a cég alkalmazottjait.
Ezeknek az bejelentéseknek a révén a HP most a nagyvállalati képalkotásban és nyomtatásban érdekelt ügyfelei számára a szolgáltatások és a megoldások teljes választékát biztosítja, amelyet a világszínvonalú termékportfoliója lehetővé tesz.

A HP-vel való üzleti együttműködés megkönnyítésére, a cég tervei szerint többszáz magasan képzett értékesítési konzultánst alkalmaz majd, amelyeket kizárólag a cég 2300 legfontosabb ügyfeléhez rendel. Ezek a szakértők segítik majd az ügyfeleket nemcsak a költségek egyszerű lefaragásában, hanem abban is, hogy megértsék az információ felhasználását a hálózaton, és ezt üzleti versenyelőnyként tudják kihasználni.

A HP stratégiája tartalmazza olyan szakértői csoportok felállítását, amely jártasak az ügyelek mind az átfogó, mind pedig a speciális informatikai és végfelhasználói problémáinak a megoldásában. Az ügyfélmenedzser mellet minden egyes csapatban lesznek technológiai specialisták, a szolgáltatások és üzleti folyamatok olyan szakértői akik ismerik a munkafolyamatokat, és olyan szakemberek amelyek ismerik a HP alkalmazásait és azokat a lehetőségeit, amelyek fontosak az ügyfelük speciális igényeinek a szempontjából.
Végül a HP tervei szerint úgy alakítja ki képalkotási és nyomtatási megoldásait a portfolióján belül, hogy az adott iparágnak megfelelő specifikus kínálatot építsen ki a nagy vertikális piacok számára a kereskedelmi és a kormányzati szektorban. Az új ügyfeleknek a kipróbált szakértelmet nyújtva, ezek a vertikális megoldások támogatják az olyan kritikus üzleti követelmények kielégítését, mint a folyamatok fejlesztése, a hatékonyabb működés, a költségmegtakarítás és a bevétel növelése.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek