Connect with us

technokrata

Távközlési szakértelem és szórakoztatóipari tudás – egyben

Dotkom

Távközlési szakértelem és szórakoztatóipari tudás – egyben

Az első öt év során a Sony Ericsson számos sikert ért el a technológia, termékinnováció és márkafejlesztés terén.

A Sony Ericsson 2006. október 2-án ünneplte alapításának ötödik évfordulóját, és a vállalatnak van mit ünnepelnie. Az öt évvel ezelőtti kezdőpozícióból a Sony Ericsson mára a világ egyik legvonzóbb mobilkommunikációs márkájává nőtte ki magát. A Sony és az Ericsson 50-50 százalékos arányú vegyes vállalatát 2001 októberében hozták létre, és jelenleg a világ negyedik legnagyobb távközlési gyártója– célja, hogy bekerüljön az első háromba.

Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója sikeresnek tekinti ezt az öt évet, amely lefektette a jövőbeni növekedés alapjait: „Rendelkezünk a szükséges erőforrásokkal és lendülettel, hogy az iparág három legfőbb szereplőjének egyikévé váljunk. A Sony és az Ericsson adottságainak egyesítésével világszínvonalú termék- és szolgáltatásválasztékot hoztunk létre, amely megkülönböztet minket versenytársainktól a világpiacon. A „szüleink” öröksége számos olyan dologgal látott el minket, amelyekkel a távközlési szektor egyetlen másik szereplője sem rendelkezik – infrastruktúrával és távközlési know-how-val az Ericssontól, valamint szórakoztatóelektronikai tapasztalattal és alkalmazásokkal a Sonytól. És az elmúlt öt év csak a kezdet; még annyi minden áll előttünk, ahogy folytatódik a mobilkommunikáció ötvözése a képkezeléssel, az audiovizuális szórakoztatással és a szórakoztatóelektronikával. Ez egy olyan környezet, ahol a Sony Ericsson elemében van, és hisszük, hogy a jövőben még jelentősebb tényezővé fejlődhetünk a távközlési iparágban.”

Az első öt év során a Sony Ericsson számos sikert ért el a technológia, termékinnováció és márkafejlesztés terén.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek