Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Konica Minolta ismét első a színes másolók piacán

Dotkom

A Konica Minolta ismét első a színes másolók piacán

A vállalat továbbra is őrzi a 2005-ben megszerzett vezető helyét.

Az Infosource* beszámolója szerint, a 2006. első félévére vonatkozó értékesítési adatok alapján a Konica Minolta ismét első helyen áll a professzionális színes másolók európai piacán. Az eredmények azt bizonyítják, hogy a Konica Minolta továbbra is őrzi a 2005-ben megszerzett vezető helyét.

A színes feldolgozásra képes, illetve a teljesen színes berendezések piacán szerzett 20,3 százalékos piaci részesedésével a Konica Minolta jelentős előnyre tett szert a szektorban. A professzionális színes piac első helyéért folyó küzdelemben a Xerox jelentősen lemaradva, 16,0 százalékkal a második, a Ricoh 12,2 százalékkal a harmadik, míg a Canon a piaci részesedés mindössze 10,3 százalékával a negyedik. Az adatok a percenként 8 vagy több lapot kibocsátó többfunkciós perifériákra (Multi Functional Peripherals, MFP) vonatkoznak, és nem érintik a lassúbb, például tintasugaras nyomtatókat, amelyek nem felelnek meg a professzionális piac igényeinek.

Az Infosource adataiból az is kiderül, hogy a teljesen színes berendezések piacát tekintve a Konica Minolta tekintélyes, 41 százalékos részesedéssel bír. Legközelebbi versenytársa itt a Canon, mindössze 15,7 százalékos részesedéssel.

A 2006-os évben a Konica Minolta a fejlesztés és termékválaszték területén is megőrizte vezető szerepét. A vállalat idén már hat új berendezést indított útjára számos tartozékkal és programcsomaggal együtt, és bejelentette a Simitri HD, az új, kiváló képminőségű tonerjének elkészültét is. Nem csoda tehát, hogy a nyomdaipari szakemberek a vállalat széles termékskálájának díjnyertes termékei közül választanak.

Olaf Lorenz termékigazgató a vállalat újabb sikereiről így nyilatkozott: „Nagyon örülünk, hogy ismét a dobogó tetején végeztünk. Nem csak az elsőrendű termékek jelentik azonban a siker kulcsát, hanem az elkötelezettségünk is, hogy minden ügyfelünknek segítsünk megtalálni az üzleti igényeinek megfelelő eszközöket.” Határozott stratégiát követünk, hogy megtarthassuk a vezető szerepünket, és az elért sikerek dacára sem pihenünk meg. 2006-nak még nincs vége, és a hátralévő hónapokban számos újdonság várható cégünktől.”


*Forrás: Infosource, fénymásoló piac 2006., Nyugat-Európa

A svájci székhelyű, magánkézben lévő Infosource S.A. piackutató intézet a világ 32 országában végez piackutatást. Az 1985-ben alapított vállalat egyedülálló módszertanon alapuló, pontos és megbízható adatokkal segíti a piacok méretének felbecslését. A vállalat elsősorban az iroda-felszerelés és a telekommunikációs iparágak számára kínál részletes piaci adatokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés