Connect with us

technokrata

A Konica Minolta ismét első a színes másolók piacán

Dotkom

A Konica Minolta ismét első a színes másolók piacán

A vállalat továbbra is őrzi a 2005-ben megszerzett vezető helyét.

Az Infosource* beszámolója szerint, a 2006. első félévére vonatkozó értékesítési adatok alapján a Konica Minolta ismét első helyen áll a professzionális színes másolók európai piacán. Az eredmények azt bizonyítják, hogy a Konica Minolta továbbra is őrzi a 2005-ben megszerzett vezető helyét.

A színes feldolgozásra képes, illetve a teljesen színes berendezések piacán szerzett 20,3 százalékos piaci részesedésével a Konica Minolta jelentős előnyre tett szert a szektorban. A professzionális színes piac első helyéért folyó küzdelemben a Xerox jelentősen lemaradva, 16,0 százalékkal a második, a Ricoh 12,2 százalékkal a harmadik, míg a Canon a piaci részesedés mindössze 10,3 százalékával a negyedik. Az adatok a percenként 8 vagy több lapot kibocsátó többfunkciós perifériákra (Multi Functional Peripherals, MFP) vonatkoznak, és nem érintik a lassúbb, például tintasugaras nyomtatókat, amelyek nem felelnek meg a professzionális piac igényeinek.

Az Infosource adataiból az is kiderül, hogy a teljesen színes berendezések piacát tekintve a Konica Minolta tekintélyes, 41 százalékos részesedéssel bír. Legközelebbi versenytársa itt a Canon, mindössze 15,7 százalékos részesedéssel.

A 2006-os évben a Konica Minolta a fejlesztés és termékválaszték területén is megőrizte vezető szerepét. A vállalat idén már hat új berendezést indított útjára számos tartozékkal és programcsomaggal együtt, és bejelentette a Simitri HD, az új, kiváló képminőségű tonerjének elkészültét is. Nem csoda tehát, hogy a nyomdaipari szakemberek a vállalat széles termékskálájának díjnyertes termékei közül választanak.

Olaf Lorenz termékigazgató a vállalat újabb sikereiről így nyilatkozott: „Nagyon örülünk, hogy ismét a dobogó tetején végeztünk. Nem csak az elsőrendű termékek jelentik azonban a siker kulcsát, hanem az elkötelezettségünk is, hogy minden ügyfelünknek segítsünk megtalálni az üzleti igényeinek megfelelő eszközöket.” Határozott stratégiát követünk, hogy megtarthassuk a vezető szerepünket, és az elért sikerek dacára sem pihenünk meg. 2006-nak még nincs vége, és a hátralévő hónapokban számos újdonság várható cégünktől.”


*Forrás: Infosource, fénymásoló piac 2006., Nyugat-Európa

A svájci székhelyű, magánkézben lévő Infosource S.A. piackutató intézet a világ 32 országában végez piackutatást. Az 1985-ben alapított vállalat egyedülálló módszertanon alapuló, pontos és megbízható adatokkal segíti a piacok méretének felbecslését. A vállalat elsősorban az iroda-felszerelés és a telekommunikációs iparágak számára kínál részletes piaci adatokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek