Connect with us

technokrata

Újabb reklámfelület a virtuális világban

Dotkom

Újabb reklámfelület a virtuális világban

A hármas megállapodás eredményeként a reklámok a játékokba bújnak.

Az Electronic Arts bejelentette megállapodását az IGA Worldwide-dal, amely a számítógépes játékokon belüli reklámok elhelyezésével és eladásával foglalkozik, és a Massive Incorporated vállalattal, így szélesítve a hirdetési lehetőségeket az EA Xbox 360, illetve Microsoft rendszerekre fejlesztett játékaiban.

A reklámozásnak ez a formája új, eddig kiaknázatlan lehetőségeket kínál a hirdetők számára. A megegyezés értelmében az EA bizonyos játékai az IGA hálózatával együttműködésben készülnek el. Az első játék, amely kapcsán az EA és az IGA együttműködik, a stockholmi DICE által fejlesztett Battlefield 2142. A rajongók ebben a játékban találkozhatnak először a márkák valósághű megjelenítésével, amelyek játékkörnyezetbe illő módon láthatók a különböző színtereken. Az IGA-val kötött megállapodás keretében még legalább két másik EA játékban is megjelenik a hirdetések ezen legújabb, dinamikus formája.

Az EA és a Massive együttműködésének első gyümölcse a Need For Speed Carbon lesz. A rajongók eddig csak statikus hirdetéseket láthattak a Need For Speed sorozat előző három verziójában, a legújabb változatban a statikus hirdetések mellett a dinamikusak is megjelennek az egyes színtereken. A dinamikus megjelenés a játékon belüli hirdetési elemek valós idejű frissítését és váltakozását teszi lehetővé, így a reklámok mindig frissek és időszerűek lesznek – játék közben is. Az EA fejlesztő csapata az együttműködés során arról is gondoskodik, hogy a hirdetések szervesen illeszkedjenek a játékkörnyezethez. A Massive-val kötött stratégiai együttműködés során három további EA játékban is fellelhetők lesznek a dinamikus reklámfelületek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek