Connect with us

technokrata

A D-Link hazai piacára tör az Allied Telesis

Dotkom

A D-Link hazai piacára tör az Allied Telesis

Magánfelhasználókat céloz meg a japán hálózati eszközgyártó.

Az Allied Telesis magyar képviselete – miközben tovább igyekszik növelni részesedését a hazai szolgáltatói és vállalati szektorban – portfolióját testvércége, a szintén japán Corega magánfelhasználóknak készült termékcsaládjával bővíti.

Az Allied Telesis termékek, mint a világon mindenütt, itthon is a high-end kategória éllovasai, ezért elsősorban a szolgáltatói, illetve a vállalati szektort célozzák meg. Ugyanakkor a piac fontos szeletét jelentik az otthoni, vagy kisirodai felhasználók, akik természetszerűleg nem akarják, vagy nem tudják megfizetni a professzionális eszközöket, de azok számos funkcióját örömmel használnák háztartásaikban, vagy kis, néhány fős felhasználói környezetükben – fejtette ki Szuszkó László, az Allied Telesis hazai képviseletének vezetője. Ennek a felhasználói rétegnek ugyan több kereskedő kínál eszközöket, de ezek funkcióikban, árukban vagy minőségükben gyakran nem ütik meg az általuk elvárt mércét. Ezért, és tekintettel a szegmens nem elhanyagolható piaci súlyára, az Allied Telesis Corega néven kifejezetten ilyen környezetbe szánt eszközcsaláddal bővíti termékpalettáját.

Vannak közöttük routerek, vezeték nélküli eszközök, internetes USB-telefonkészülékek, és nagyjából minden, amire egy kis hálózatnak, vagy egy egyéni felhasználónak szüksége lehet. Ezek termékek igen megbízhatók, magas műszaki színvonalat képviselnek, de árukban mégis versenyképesek. Ebben a kategóriában eddig Magyarországon a D-Link termékei a legismertebbek. Az Allied Telesis, Corega eszközcsaládja árával kifejezetten versenyképes, míg bármely más paraméteren legalább ugyanazt, vagy többet kínál majd.

Az új termékcsaládot az Allied Telesis már meglévő viszonteladói hálózatán keresztül kívánja értékesíteni, és a tervek szerint kapható lesz a legtöbb olyan kiskereskedelmi egységben, ahol egyébként informatikai eszközöket árusítanak.

A cég fő profilja egyébiránt változatlan, ez továbbra is a professzionális eszközök gyártása. A magyar képviselet az idei első félévben már elérte a teljes tavalyi forgalmat, piaci részesedése a szolgáltatói és vállalati szegmensben egyaránt dinamikusan növekszik.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek