Connect with us

technokrata

Globális vállalat a hazai piacon

Dotkom

Globális vállalat a hazai piacon

Az Epicor magyarországi jelenléte.

Az Epicor középvállalatoknak nyújt integrált vállalatirányítási (ERP), ügyfélszolgálati (CRM), és beszállítói rendszerirányító (SCM) szoftver-megoldásokat. Az 1984-ben alapított vállalat a világ 144 országában immár több mint 20.000 ügyfelet szolgál ki 33 nyelven. A legkorszerűbb technológiákra – például a webes szolgáltatásokra – támaszkodik a teljes körű, iparág specifikus, kiskereskedelemi, gyártási, értékesítési, központi vállalatirányítási automatizálással, informatikai háttérszolgáltatásokkal kapcsolatos és gyógyszerészeti megoldásainak kifejlesztése során. Az Epicor nemzetközi székhelye a kaliforniai Irvine városában található, de a világon mindenütt vannak irodái és telephelyei. Az alábbiakban a globális vállalat magyarországi jelenlétét taglaljuk.

– Az Epicor, mint globális vállalat hatalmas növekedést ért el. Mi valósult meg ebből a magyar piacon?
– A magyarországi ügyféltámogatási központ egyike az Epicor legfontosabb terméktámogatási központjainak. A magyar központ 15 nyelven nyújt a termékportfolió egészére támogatást. Az Epicor továbbra is bővíti a támogató központot és 2007-re a 17 nyelven nyújt majd támogatást.

– Milyen mértékű növekedés várható a magyarországi IT szektorban?
– A Gartner szerint az ERP licenc növekedés erőteljes lesz Magyarországon az elkövetkező években. A Gartner arra számít, hogy Oroszországban, Csehországban, Magyarországon és a Balti államokban továbbra is nagyszámú ERP projektet valósítanak meg. A 2006 májusában kiadott Forrester jelentés szerint az éves növekedési ráta Magyarországon eléri a 6,2%-ot, meghaladva az európai 6,0%-os növekedés mértékét. A befektetések legnagyobb hajtóerejét az új ERP, CRM és SCM projektek jelentetik.

– Mely iparagáknak szolgáltatnak szoftvermegoldásokat?
– Az Epicor iparágak széles körének nyújt üzleti szoftvermegoldásokat. Az elsődleges iparágak, melyeket Magyarországon megcélzunk a megoldásainkkal, a következők: gépjárműipar, disztribúció, vendéglátás, szállodaipar és szolgáltató cégek.

– Hogyan tervezik a további magyarországi fejlődést?
– Az értékesítési, konzultációs és ügyféltámogatás területén történő létszámbővítés mellett a termékportfoliót is bővítjük Magyarországon. 2006 második felében olyan új megoldásokat vezetünk be a magyar piacon, melyek segítik a magyar vállalatok hatékonyabb működését. Az Epicor konzultációs csapata átfogó ismeretekkel rendelkezik ezen termékekről. Konzulenseink átlagosan 7 éve dolgoznak az Epicornál.

– Hogyan nyújtanak az Epicor és partnerei megoldásokat a magyar vállalatoknak?
– Az Epicor helyi partnerekkel együttműködve nyújt kiegészítő szolgáltatásokat, beleértve az üzleti konzultációt, hardver, hálózati és biztonsági megoldásokat.

– Milyen eseményeket terveznek az év hátralévő részében?
– 2006. október 10-én az Epicor a Kempinski Hotelben tartja immár hagyományos ügyfélnapját, amelyre körülbelül 150 ügyfelet várunk. Az Epicor ezen az eseményen számos új megoldást kíván bemutatni ügyfeleinek. Továbbá november 13. és 15. között az Egyesült Királyságban tartjuk első európai felhasználói konferenciánkat Euro Perspectives néven, melyre magyar ügyfeleket is várunk.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek