Connect with us

Hirdetés

technokrata

SAO-Synergon: Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT-nak

Dotkom

SAO-Synergon: Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT-nak

A SAO-Synergon Kft. biztosítja a Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT Hungary részére.

A British American Tobacco Hungary helpdesk és desktop support szerződést kötött a Synergon Informatika Nyrt. 100 %-os tulajdonában lévő SAO-Synergon Kft-vel. A Synergon csoport és a BAT Hungary eddigi együttműködése a most megkötött szerződéssel kiegészülve tovább erősödött, az új megállapodás eredményeként a Synergon csoport üzemelteti a BAT Hungary informatikai infrastruktúrájának jelentős részét. A jelenlegi helpdesk és desktop support szerződés egy évre szól.

A 2006. májusában kiírt meghívásos pályázat nyerteseként a SAO-Synergon Kft. augusztus elseje óta helpdesk és desktop support szolgáltatásokat nyújt a BAT Hungary budaörsi központjában, valamint pécsi gyárában. A Synergon csoport ezt megelőzően szerver és hálózat üzemeltetési szolgáltatásokat biztosított a BAT részére. Jelen szerződéssel kiegészülve a Synergon csoport üzemelteti és támogatja a BAT informatikai infrastruktúrájának jelentős részét.

A szolgáltatás átvételére, illetve a támogatáshoz szükséges környezet kialakítására másfél hónap állt rendelkezésre. A bevezetési projekt során a helpdesk szolgáltatás – mely korábban Budaörsön működött – a SAO-Synergon központi szolgáltató központjába (Service Center) került.

A SAO-Synergon Kft. munkatársai folyamatosan biztosítják a szolgáltatási szerződéseiben meghatározott SLA (Service Level Agreement) szerinti működést, illetve a 7/24-es folyamatos rendelkezésre állást a BAT Hungary központjában és telephelyein egyaránt. A feladat ellátásához a SAO nyolc új munkatárssal bővítette csapatát. A szerződés értelmében a SAO a két telephelyen több mint hatszáz munkaállomás működését biztosítja. A támogatás kiterjed a kiskereskedelmi tevékenységet végző munkatársak által használt informatikai infrastruktúrára is. A projekttel kapcsolatban a SAO Service Center-ében havi szinten átlagosan 2000 telefonhívással számolnak.

A szolgáltatás augusztus elsejével, zökkenőmentesen elindult. A BAT és a SAO a tranziens projektet sikeresnek értékelte, mivel a szolgáltatás minősége messzemenően megfelel az elvárásoknak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés