Connect with us

technokrata

SAO-Synergon: Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT-nak

Dotkom

SAO-Synergon: Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT-nak

A SAO-Synergon Kft. biztosítja a Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT Hungary részére.

A British American Tobacco Hungary helpdesk és desktop support szerződést kötött a Synergon Informatika Nyrt. 100 %-os tulajdonában lévő SAO-Synergon Kft-vel. A Synergon csoport és a BAT Hungary eddigi együttműködése a most megkötött szerződéssel kiegészülve tovább erősödött, az új megállapodás eredményeként a Synergon csoport üzemelteti a BAT Hungary informatikai infrastruktúrájának jelentős részét. A jelenlegi helpdesk és desktop support szerződés egy évre szól.

A 2006. májusában kiírt meghívásos pályázat nyerteseként a SAO-Synergon Kft. augusztus elseje óta helpdesk és desktop support szolgáltatásokat nyújt a BAT Hungary budaörsi központjában, valamint pécsi gyárában. A Synergon csoport ezt megelőzően szerver és hálózat üzemeltetési szolgáltatásokat biztosított a BAT részére. Jelen szerződéssel kiegészülve a Synergon csoport üzemelteti és támogatja a BAT informatikai infrastruktúrájának jelentős részét.

A szolgáltatás átvételére, illetve a támogatáshoz szükséges környezet kialakítására másfél hónap állt rendelkezésre. A bevezetési projekt során a helpdesk szolgáltatás – mely korábban Budaörsön működött – a SAO-Synergon központi szolgáltató központjába (Service Center) került.

A SAO-Synergon Kft. munkatársai folyamatosan biztosítják a szolgáltatási szerződéseiben meghatározott SLA (Service Level Agreement) szerinti működést, illetve a 7/24-es folyamatos rendelkezésre állást a BAT Hungary központjában és telephelyein egyaránt. A feladat ellátásához a SAO nyolc új munkatárssal bővítette csapatát. A szerződés értelmében a SAO a két telephelyen több mint hatszáz munkaállomás működését biztosítja. A támogatás kiterjed a kiskereskedelmi tevékenységet végző munkatársak által használt informatikai infrastruktúrára is. A projekttel kapcsolatban a SAO Service Center-ében havi szinten átlagosan 2000 telefonhívással számolnak.

A szolgáltatás augusztus elsejével, zökkenőmentesen elindult. A BAT és a SAO a tranziens projektet sikeresnek értékelte, mivel a szolgáltatás minősége messzemenően megfelel az elvárásoknak.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd