Connect with us

technokrata

Szövetség tartalomszolgáltatásra

Dotkom

Szövetség tartalomszolgáltatásra

Internetes és szórakoztató tartalmainak készítésénél a Viacom az Adobe Engagement Platformjára épít.

A Viacom és az Adobe Systems stratégiai szövetséget kötött, amely szerint a Viacom az Adobe Engagement Platform segítségével fogja fejleszteni és terjeszteni az exkluzív Viacom márkanevű tartalmát. A megállapodásnak köszönhetően a Viacom a tulajdonában lévő televíziós, filmes és digitális anyagokból az online és a mobil közönség számára is látványos tartalmat fog szolgáltatni. A két vállalat a Viacom exkluzív tartalmára építve, illetve az Adobe újgenerációs fejlesztőeszközeit és elterjedt platform-független kliensszoftvereit felhasználva új médiaalkalmazások fejlesztésében is együttműködik.

Az Adobe Engagement Platform egy rugalmas bázis, amellyel a közönség figyelmét aktívabb és hatásosabb alkalmazások és média segítségével lehet megragadni. A világon már több mint 600 millió PC-re és digitális eszközre telepített Adobe Reader és Adobe Flash Player kliens együttes ereje révén az Adobe Engagement Platform lehetővé teszi, hogy a vállalkozások kapcsolatot teremtsenek ügyfeleikkel, bármilyen médiumot is válasszanak.

„Az Adobe-val kötött szövetség fontos lépés abba az irányba, hogy vállalatunknak legyenek a legkorszerűbb online és mobil videoalkalmazásai” – mondta Tom Freston, a Viacom elnök-vezérigazgatója.

A Viacom a Flash-t mint interaktív online videomegoldást fogja alkalmazni, és FlashCast csatornákon keresztül fog mobiltelefonokon Viacom márkás tartalmakat szolgáltatni. A Flash video biztonságos, kiváló minőségű, zavartalan videózást biztosít. A FlashCast egy rugalmas kliens-szerver megoldás, amely látványos szórakoztató anyagokat szolgáltat a mobileszközökön. Az Adobe technológia felhasználásával a Viacom a tulajdonában lévő vállalkozások, így például az MTV, a Comedy Central, a Spike TV és a Nickelodeon anyagainak felhasználásával teljesen új alkalmazásokat is fog fejleszteni.

„Cégeink elképzelései megegyeznek arra vonatkozóan, hogy a Viacom világszínvonalú programválasztékát és tartalmát az online és a mobil közönség számára hogyan lehet innovatív módon tálalni” – mondta Bruce Chizen, az Adobe vezérigazgatója. „E kapcsolat és az Adobe Engagement Platform révén a Viacom gyorsabban tud majd új digitális szórakoztató anyagokat készíteni és különböző közegeken terjeszteni függetlenül attól, hogy a nézők milyen operációs rendszert, böngészőt vagy eszközt használnak. Tovább tart hatékony eszközünk, az Engagement Platform lendülete, amellyel a fogyasztókat bármikor, bárhol el lehet érni, és a saját feltételeik szerint kapcsolatot lehet velük teremteni.”

A kezdési időpontokkal vagy a pénzügyi részletekkel kapcsolatos információkat a vállalatok nem hozták nyilvánosságra.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek