Connect with us

technokrata

Szövetség tartalomszolgáltatásra

Dotkom

Szövetség tartalomszolgáltatásra

Internetes és szórakoztató tartalmainak készítésénél a Viacom az Adobe Engagement Platformjára épít.

A Viacom és az Adobe Systems stratégiai szövetséget kötött, amely szerint a Viacom az Adobe Engagement Platform segítségével fogja fejleszteni és terjeszteni az exkluzív Viacom márkanevű tartalmát. A megállapodásnak köszönhetően a Viacom a tulajdonában lévő televíziós, filmes és digitális anyagokból az online és a mobil közönség számára is látványos tartalmat fog szolgáltatni. A két vállalat a Viacom exkluzív tartalmára építve, illetve az Adobe újgenerációs fejlesztőeszközeit és elterjedt platform-független kliensszoftvereit felhasználva új médiaalkalmazások fejlesztésében is együttműködik.

Az Adobe Engagement Platform egy rugalmas bázis, amellyel a közönség figyelmét aktívabb és hatásosabb alkalmazások és média segítségével lehet megragadni. A világon már több mint 600 millió PC-re és digitális eszközre telepített Adobe Reader és Adobe Flash Player kliens együttes ereje révén az Adobe Engagement Platform lehetővé teszi, hogy a vállalkozások kapcsolatot teremtsenek ügyfeleikkel, bármilyen médiumot is válasszanak.

„Az Adobe-val kötött szövetség fontos lépés abba az irányba, hogy vállalatunknak legyenek a legkorszerűbb online és mobil videoalkalmazásai” – mondta Tom Freston, a Viacom elnök-vezérigazgatója.

A Viacom a Flash-t mint interaktív online videomegoldást fogja alkalmazni, és FlashCast csatornákon keresztül fog mobiltelefonokon Viacom márkás tartalmakat szolgáltatni. A Flash video biztonságos, kiváló minőségű, zavartalan videózást biztosít. A FlashCast egy rugalmas kliens-szerver megoldás, amely látványos szórakoztató anyagokat szolgáltat a mobileszközökön. Az Adobe technológia felhasználásával a Viacom a tulajdonában lévő vállalkozások, így például az MTV, a Comedy Central, a Spike TV és a Nickelodeon anyagainak felhasználásával teljesen új alkalmazásokat is fog fejleszteni.

„Cégeink elképzelései megegyeznek arra vonatkozóan, hogy a Viacom világszínvonalú programválasztékát és tartalmát az online és a mobil közönség számára hogyan lehet innovatív módon tálalni” – mondta Bruce Chizen, az Adobe vezérigazgatója. „E kapcsolat és az Adobe Engagement Platform révén a Viacom gyorsabban tud majd új digitális szórakoztató anyagokat készíteni és különböző közegeken terjeszteni függetlenül attól, hogy a nézők milyen operációs rendszert, böngészőt vagy eszközt használnak. Tovább tart hatékony eszközünk, az Engagement Platform lendülete, amellyel a fogyasztókat bármikor, bárhol el lehet érni, és a saját feltételeik szerint kapcsolatot lehet velük teremteni.”

A kezdési időpontokkal vagy a pénzügyi részletekkel kapcsolatos információkat a vállalatok nem hozták nyilvánosságra.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd