Connect with us

technokrata

A Philips zöld zászlóshajó termékei költség- és energiahatékonyak

Dotkom

A Philips zöld zászlóshajó termékei költség- és energiahatékonyak

A Philips zöld zászlóshajó termékeinek forgalma erőteljesen növekszik.

Éves fenntarthatósági jelentésben a Royal Philips Electronics pozitív eredményekről számol be a kulcsfontosságú globális környezeti kihívásokat és a feltörekvő piacok számára tervezett újításokat középpontba állító erőfeszítésekről. Ezen erőfeszítések közül a legfontosabb az 50 új „zöld zászlóshajó” termék piacra történő bevezetése volt, amely az ilyen termékek körét több mint 160-ra egészítette ki. Továbbá, az új fenntartható üzleti kezdeményezések kísérletei sikerrel zárultak és újak indultak útjukra, azzal a céllal, hogy befektetésként mind társadalmi, mind pedig gazdasági szempontból is megterüljenek.

A zöld zászlóshajó termékek
A zöld zászlóshajó termékek konkrét példák arra, hogy Philips képes az életminőség javítására és olyan kérdések kezelésére, mint például a globális felmelegedés, amely a világ minden részén foglalkoztatja a fogyasztókat. A zöld zászlóshajó termékeknek bizonyítottan jobb környezeti teljesítménnyel kell rendelkezniük, mint elődjeiknek, illetve a versenytársak termékeinek az energiafelhasználás, a csomagolás, a veszélyes anyagok, a súly, az újrahasznosíthatóság és az ártalmatlanítás, továbbá az élettartam és megbízhatóság szempontjából.

A 2005. év gyártmányai többek között: új digitális radiográfiai rendszerek, amelyek energia igénye 41%-kal kevesebb, Flat TV-k, amelyek 39%-kal kevesebb energiát igényelnek, és nem tartalmaznak veszélyes anyagot.

A Philips a fenntartható üzletmenetet a hosszú távú nyereséges növekedés és az értékteremtés kulcsának tartja. Az elmúlt öt évben a cég több mint 400 millió eurót fektetett be zöld zászlóshajó technológiákba. A Philips nemrég adott közzé egy kutatási eredményt, amely szerint az új energiahatékony világítástechnikai berendezések, mint például a ActiLume és a LightMaster Modular, akár 1-2 milliárd euró költségmegtakarítást és 300 millió fa újraültetésének megfelelő CO2 kibocsátás csökkentést eredményezhetnek.

Új fenntartható üzleti kezdeményezés kísérletek
A 2005. év folyamán a Philips új fenntartható üzleti kezdeményezéseket indított útjára, amelyek célja főleg azon fogyasztók életminőségének javítása, akik a gazdásági piramis legalján vannak. Az Indiában megindított „DISHA”, melynek első sikeres próbája 2005-ban zárult le, egy olyan hordozható klinika ötletén alapul, amely többféle diagnosztikai berendezéssel, illetve egy távoli szak – korházhoz csatlakozó szatellittel rendelkezik.

A számos megkezdett üzleti kezdeményezés között az egyik újdonság a költséghatékony újratölthető fényforrás, melyet a fejlődő világba élő emberek számára fejlesztett ki a vállalat. Ezek a világítástechnikai megoldások nem igénylenek hálózati elektromosságot és csökkentik a környezetet károsító anyagok használatát a lakóhely jobb higiéniai és egészségügyi körülményeinek érdekében.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek