Connect with us

technokrata

A Bravia folytatódik

Dotkom

A Bravia folytatódik

A Sony Bravia nagy európai digitális kampánnyal támogatja a ´labdás´ reklám folytatását.

A tavalyi elementáris hatású ´labdás´ reklámot övező digitális kampány olyan hihetetlen mértékű online érdeklődést váltott ki, hogy a Sony BRAVIA elhatározta egy nagy európai digitális marketingkampány útnak indítását, mellyel piacvezető nagyfelbontású LCD-televízióit kívánja tovább népszerűsíteni.

A hatásosnak ígérkező, új digitális kampány arra összpontosít, hogy proaktív, pozitív kapcsolatot építsen ki a Sony BRAVIA digitális véleményformálóival, akiknek száma a reklám 2005-ös bemutatása óta exponenciálisan emelkedett. A ´labdás´ reklám bemutatójának meleg és lelkes fogadtatására reagálva a Sony BRAVIA most olyan társas médiaoldalakon keresztül szeretné fenntartani az érdeklődést, mint a del.icio.us és a Digg.com, ahol a látogatók közzétehetik a témával kapcsolatos véleményüket.

Ezenkívül a naplózók, a befolyásos média és a fórumok által egyaránt hozzáférhető és használható tartalmak révén a Sony BRAVIA még inkább fokozni kívánja a párbeszédet, mely a legújabb digitális csatornákon zajlik majd, például a naplózáson (blogolás) és a podcasteken keresztül. A kampány egyben demonstrálja a márka teljes elkötelezettségét is a digitális közönség iránt, azáltal hogy már egy héttel a televíziós bemutatót megelőzően online elérhetővé teszi az anyagot.

A tv-reklám elkészítése a díjnyertes Jonathan Glazer feladata lesz, és egyik jellegzetességeként színes festékek használatával mutatja majd be a Sony BRAVIA LCD-televíziók valósághű színmegjelenítő képességét. Az online hírverés elősegítése érdekében folyamatosan teszünk közzé különböző tartalmakat, pl. vizuális anyagokat, kommentárokat, audioanyagokat és linkeket, hogy kialakult reklámközönségünk mindig naprakész információval rendelkezzen a Sony BRAVIA kampányra vonatkozóan

Leo Ryan, a Tonic üzleti igazgatója elmondta: „Miután több mint 8.000 linket létrehoztunk a ´labdás´ BRAVIA-reklámoldalhoz, egyértelmű, hogy ebben tovább kell táplálunk az érdeklődést azáltal, hogy még több tartalmat kínálunk, és megkönnyítjük a letöltést és a nézegetést.” David Patton, a Sony Europe Marketing Communications rangidős alelnöke hozzátette: „Minden márka számára nagyon hízelgő, ha ilyen érdeklődést tanúsít a közönség a reklámja iránt. Mi idén azzal szeretnénk viszonozni ezt a megtisztelő figyelmet, hogy még több tartalmat szolgáltatunk online közönségünknek, és még hozzáférhetőbbé tesszük a reklám készítésével kapcsolatos információkat, azaz egy videonapló formájában betekintést nyújtunk a felvétellel kapcsolatos napi eseményekbe.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek