Connect with us

technokrata

A Bravia folytatódik

Dotkom

A Bravia folytatódik

A Sony Bravia nagy európai digitális kampánnyal támogatja a ´labdás´ reklám folytatását.

A tavalyi elementáris hatású ´labdás´ reklámot övező digitális kampány olyan hihetetlen mértékű online érdeklődést váltott ki, hogy a Sony BRAVIA elhatározta egy nagy európai digitális marketingkampány útnak indítását, mellyel piacvezető nagyfelbontású LCD-televízióit kívánja tovább népszerűsíteni.

A hatásosnak ígérkező, új digitális kampány arra összpontosít, hogy proaktív, pozitív kapcsolatot építsen ki a Sony BRAVIA digitális véleményformálóival, akiknek száma a reklám 2005-ös bemutatása óta exponenciálisan emelkedett. A ´labdás´ reklám bemutatójának meleg és lelkes fogadtatására reagálva a Sony BRAVIA most olyan társas médiaoldalakon keresztül szeretné fenntartani az érdeklődést, mint a del.icio.us és a Digg.com, ahol a látogatók közzétehetik a témával kapcsolatos véleményüket.

Ezenkívül a naplózók, a befolyásos média és a fórumok által egyaránt hozzáférhető és használható tartalmak révén a Sony BRAVIA még inkább fokozni kívánja a párbeszédet, mely a legújabb digitális csatornákon zajlik majd, például a naplózáson (blogolás) és a podcasteken keresztül. A kampány egyben demonstrálja a márka teljes elkötelezettségét is a digitális közönség iránt, azáltal hogy már egy héttel a televíziós bemutatót megelőzően online elérhetővé teszi az anyagot.

A tv-reklám elkészítése a díjnyertes Jonathan Glazer feladata lesz, és egyik jellegzetességeként színes festékek használatával mutatja majd be a Sony BRAVIA LCD-televíziók valósághű színmegjelenítő képességét. Az online hírverés elősegítése érdekében folyamatosan teszünk közzé különböző tartalmakat, pl. vizuális anyagokat, kommentárokat, audioanyagokat és linkeket, hogy kialakult reklámközönségünk mindig naprakész információval rendelkezzen a Sony BRAVIA kampányra vonatkozóan

Leo Ryan, a Tonic üzleti igazgatója elmondta: „Miután több mint 8.000 linket létrehoztunk a ´labdás´ BRAVIA-reklámoldalhoz, egyértelmű, hogy ebben tovább kell táplálunk az érdeklődést azáltal, hogy még több tartalmat kínálunk, és megkönnyítjük a letöltést és a nézegetést.” David Patton, a Sony Europe Marketing Communications rangidős alelnöke hozzátette: „Minden márka számára nagyon hízelgő, ha ilyen érdeklődést tanúsít a közönség a reklámja iránt. Mi idén azzal szeretnénk viszonozni ezt a megtisztelő figyelmet, hogy még több tartalmat szolgáltatunk online közönségünknek, és még hozzáférhetőbbé tesszük a reklám készítésével kapcsolatos információkat, azaz egy videonapló formájában betekintést nyújtunk a felvétellel kapcsolatos napi eseményekbe.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd