Connect with us

technokrata

Szövetség az SMS hirdetésekért

Dotkom

Szövetség az SMS hirdetésekért

A hazai piacon meghatározó szerepet játszó Maxima és a SeeMee összefognak.

A hazai vállalatok közül egyre többen próbálják ki az SMS hirdetéseket. A trendnek lökést adhat, hogy a magyar direkt marketing piac két meghatározó szereplője – a Maxima és a SeeMee – szövetséget kötött egymással, melynek célja a mobiltelefonos reklámok új szintre emelése.

Az SMS hirdetéseket több multinacionális vállalat alkalmazta már sikerrel kampányaiban, de a módszert a magyar kis- és középvállalatok is rendszeresen igénybe veszik. A hazai piacon meghatározó szerepet játszó Maxima online dm rendszer és az SMS-marketing megoldásokra szakosodott SeeMee összefogásának köszönhetően most lehetővé vált, hogy az SMS kampányok megrendelői a Maxima több százezer fős adatbázisából több mint 50 különböző szűrőfeltétel segítségével találják meg célcsoportjukat. Ennek köszönhetően a jövőben még jobban célzott, hatékony reklámüzeneteket juttathatnak el fogyasztóik mobiltelefonjaira. Mivel az SMS hirdetések a gyakorlatban átlagosan 10% feletti válaszarányt produkálnak, elmondható, hogy a módszer kitűnően alkalmas vásárlásösztönzésre.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek