Connect with us

technokrata

Az Electrolux nemzetközi díjat kapott

Dotkom

Az Electrolux nemzetközi díjat kapott

A vállalat újdonsült szülőknek íródott kiadványa az IPRA Golden World Award díj nyertese.

Az Electrolux vállalatot választották az International Public Relations Association (Nemzetközi PR Szövetség – IPRA) által odaítélt rangos Golden World Award for Excellence in Public Relations 2006 elnevezésű, kimagasló PR tevékenységet folytató cégek elismerésére szolgáló díj győztesének. Az IPRA az „Electrolux Baby Brochure” című kommunikációs anyagot választotta a „leghatékonyabb és legkreatívabb nyomtatványok” kategória győztesének. Magyarországon a brosúrát: „Új élet könnyedén” címmel bocsátották ki..
A brosúra újszerűsége többek között abban nyilvánul meg, hogy a háztartásban előforduló valamennyi készülékkel kapcsolatban hasznos tanácsokkal látja el az új élethelyzetben lévő párokat.

Az ismeretbővítő céllal kiadott anyagot az Electrolux Magyarországon a védőnői hálózaton keresztül, az anyáknak szóló szakmai lapokhoz csomagolva és a legnagyobb baba bolthálózatokon keresztül juttatta el az újdonsült szülőknek

Az IPRA, az elismert nemzetközi PR-szakemberek legrangosabb egyesületének bírái 21 kategóriában választottak győzteseket a 2006-os nemzetközi verseny 41 országból 323 jelentkezőt számláló mezőnyéből, akik közül 138-an jutottak a döntőbe.

A Baby Brochure PR-programot az az innovatív megközelítés emelte ki a többi közül, amellyel az Electrolux sikeresen és hosszú távra vette fel a kapcsolatot a gyermekáldásnak örvendő szülőkkel. Az Electrolux az Új Élet könyvecskében gyakorlati tanácsokat adott a gyermekeik ellátásához legjobban használható háztartási készülékekkel kapcsolatban. A Baby Brochure nyomtatványra érkezett piaci visszajelzések olyan pozitívak voltak, hogy a programot már 19 országra kiterjesztették, és még mindig folytatódik a bővítés.

Sheila O’Sullivan, az IPRA zsűrijének elnöke a következőket mondta: „A beadott anyagok minősége miatt a döntés óriási kihívást jelentett a bírák számára, és akkor még nem is beszéltem a jelentkezők minden eddigit meghaladó magas létszámáról. A győztesek bebizonyították, hogy jelenleg 2006-ban ők testesítik meg a világ élvonalát a PR-tevékenységben oly fontos stratégiai gondolkodás, képzelőerő és eltökéltség területén.”

Az Electrolux a hivatalos díjat és a kiválóságot igazoló oklevelet (Certificate of Excellence) az IPRA Golden World Awards díjátadó-ünnepségen, 2006. november 2-án, Londonban veheti majd át.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek