Connect with us

technokrata

David Beckham, mint a Motorola arca

Dotkom

David Beckham, mint a Motorola arca

Ázsiában indult a világméretű reklámkampány.

A Motorola még június közepén bejelentette, hogy a márka nagykövetének a hivatásos futball világának egyik legismertebb alakját választották. David Beckham három évre szóló megbízatása Ázsiában veszi kezdetét, ahol a Motorola üzleteinek és viszonteladóinak hálózatában reklámokban és kiterjedt kereskedelmi promóciókban tűnik fel a futballista.

Az együttműködés értelmében a Motorola készülékekben olyan exkluzív tartalmi elemek is helyet kapnak, mint a sztárt játék közben ábrázoló képernyővédők és videoklipek.

Nagyköveti tevékenységét Beckham azonnal meg is kezdi és a futball világbajnoksághoz kapcsolódó kampányban már kizárólag Motorola termékeket fog használni.

Mindezek mellett Beckham a Motorola egyéb kezdeményezéseit is támogatja, köztük a frissen piacra dobott (MOTO)RED* mobiltelefont, amely része az afrikai AIDS járvány elleni küzdelemnek. Beckham ezt a kampányt a már folyamatban levő, az UNICEF keretei közt végzett tevékenységével párhuzamosan segíti, arra buzdítva rajongótáborát, hogy ők is tegyenek valamit, nyújtsanak segítséget a betegség legyőzéséért folytatott harcban.

„Izgatottak vagyunk az együttműködéssel kapcsolatban! David Beckham világszerte ismert személyiség, alig várjuk, hogy együtt dolgozhassunk vele. De a leginkább annak örülünk, hogy óriási népszerűségét mostantól a (MOTO)RED támogatására használja” – nyilatkozta Jeremy Dale, a Motorola mobil üzletág kereskedelmi és marketing alelnöke.


* A MOTO(RED) termékekről
A MOTO(RED) termékek vásárlói, illetve a RED szolgáltatásokat igénybe vevők támogatják a legszegényebb – elsősorban afrikai – országokat. Minden RED logóval ellátott termék vételárának öt százaléka ugyanis a Global Fund-hoz kerül, amely az AIDS, a tuberkulózis és a malária terjedése ellen küzd, illetve gyógyszereket juttat el a már megbetegedetteknek.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek