Connect with us

technokrata

Synergon: SAP R/3 verziófrissítés és fejlesztés az NHH-nál

Dotkom

Synergon: SAP R/3 verziófrissítés és fejlesztés az NHH-nál

A Synergon Informatika Nyrt. frissíti és fejleszti tovább a Nemzeti Hírközlési Hatóság integrált gazdasági és pénzügyi rendszerét.

A Synergon Informatika Nyrt. végzi a Nemzeti Hírközlési Hatóság SAP R/3 vállalatirányítási rendszerének verzióváltását, reorganizációját és továbbfejlesztését. A fejlesztés során költségvetési és üzleti tervező modullal, valamint a gazdasági tevékenységet támogató dokumentum-menedzsment és workflow megoldással bővül az NHH vállalatirányítási rendszere. A projekt értéke közel száznyolcvanmillió forint.

A 2006. áprilisában kiírt közbeszerzési pályázat nyerteseként a Synergon Informatika Nyrt. frissíti és fejleszti tovább a Nemzeti Hírközlési Hatóság integrált gazdasági és pénzügyi rendszerét. A jelenlegi SAP R/3 4.6c és BW 3.1c verziószámú rendszereket – melyeket 2001-ben a Synergon vezetett be a hatóságnál – most a MySAP ERP ECC 5.0 és BW 3.5 verziók váltják fel.

A verzióváltás során megtörténik a tranzakciós rendszer és az adattárház reorganizációja is, hiszen az elmúlt évek külső és belső környezeti változásai a szervezeti struktúra és a gazdálkodási folyamatok újratervezését, beállítását, az egész rendszert érintő komplex fejlesztések megvalósítását teszik szükségessé.

A projekt során a verziófrissítéssel párhuzamosan a rendszer fejlesztésére is sor kerül. SAP SEM megoldás támogatja majd az NHH teljes gazdasági tervezési rendszerét a stratégiai tervektől az elemi szintű tervekig. A hatóság kiadásait és bevételeit nyilvántartó tranzakciós rendszer (SAP ERP) és a beszámolórendszert támogató adattárház (SAP BW) a tervezési rendszerrel (SAP SEM) kiegészítve a teljes gazdálkodást lefedi és naprakész terv-tény elemzéseket biztosít.

További fejlesztés eredményeként a Synergon szakemberei dokumentum-menedzsment rendszer bevezetésével is támogatják az NHH gazdálkodási tevékenységét. A megoldás minden, a gazdálkodási tevékenység során létrejött dokumentumot, bizonylatot nyilvántart, azok házon belüli áramlását előre meghatározott alapelvek szerint vezérli. A gazdálkodási folyamatok átfogó támogatása, az információkhoz való gyors hozzáférési lehetőségek biztosítása révén a teljesítési, várakozási és átviteli idők jelentősen csökkennek.

A szerződés aláírását követően jelenleg a helyzetfelmérés folyik. 2007 januárjától az NHH optimalizált gazdálkodási folyamatait egy nagyobb funkcionalitású, technológiailag korszerűbb integrált gazdálkodási rendszer támogatja.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek