Connect with us

technokrata

Negyven százalékos árbevétel-növekedést ért el a Minor

Dotkom

Negyven százalékos árbevétel-növekedést ért el a Minor

2006-ra 36%-os eredménynövekedést vár a cégcsoport.

A Minor Csoport az előző év hasonló időszakához képest 40%-os növekedéssel, mintegy 2,8 milliárd forintos árbevétellel zárta az év első harmadát. A 2006-os év célkitűzéseinek megfelelően a cégcsoport szeretné erősíteni jelenlétét az IT biztonság, valamint az üzemeltetési- és szolgáltatás-orientált integrációs feladatok területén. Ez év végére a Minor Csoport 7,1 milliárd forintos forgalmat tervez.

A Minor Csoport 40%-os növekedést ért el 2006. első négy hónapjában, az előző év hasonló időszakához képest. A vállalatcsoport pénzintézeti üzletága és – elsősorban az idei évre áthúzódó megrendelések miatt – kormányzati üzletága ebben az időszakban is sikeresen teljesített, amely legfőképp a jól megválasztott üzletfejlesztési irányoknak köszönhető. Továbbá a Minor Csoport az ipari és telekommunikációs szektorban végzett szolgáltatás jellegű feladatainak folyamatos növekedése volt tapasztalható.

A cégcsoport 2004 nyarán nyerte el a CA-tól (Computer Associates International Inc.) a „2004-es év kiemelkedő értékesítési partnere” minősítést, idén májusban pedig megszerezte a CA-nál a legmagasabb hazai partneri fokozatot, az úgynevezett Enterprise Partneri címet. A Minor eddigi CA-partneri tevékenységének kiemelkedő sikere az egyik vezető hazai pénzintézetnél 2006 tavaszán üzembe helyezett tárkapacitás-felügyelet és mentési rendszer installálása volt. A csoport további célja, hogy ezt az „adatfelügyeleti” szolgáltatást a nagyvállalati ügyfelek széles körben megismerhessék. Továbbá a CA nagyvállalati IT menedzsment módszertan (EITM) alkalmazásával a Minor átfogó segítséget nyújt az ügyfelek vállalkozását érintő IT funkcióik egységesítésében és racionalizálásában.

A Microsoft kiemelt (LAR) partnerségnek köszönhetően a Minor megoldást kínál az ügyfelek infrastruktúrájának racionalizálásában, hogy csökkenteni tudják üzemeltetési költségeiket, a biztonság és a termelékenység hatékonyságának növelése mellett.

Az Oracle partnerség jegyében olyan szolgáltatásokat nyújt a Minor a közép- és nagyvállalati szegmens számára, mint például a rendszerüzemeltetés, valamint a 7×24 órás felügyelet és folyamatos rendelkezésre állás. Ennek érdekében a cégcsoport ez év elején fenti kompetenciákkal kibővítette szolgáltatási üzletágát, amelyben a projektek kivitelezéséhez szükséges technikai hátteret a rendszertervezéstől az oktatásig nagy tapasztalattal rendelkező Oracle szakemberek biztosítják.

A Minor 2005-re sikeresen kiépítette az IP telefonra épülő regionális adathálózatot a Deloitte számára. Ennek eredményeként a Deloitte felkérte a cégcsoportot regionális és nemzetközi, IP telefonra épülő, hasonló rendszerek tervezésére és üzembe helyezésére.

„A Minor 2006-os évi stratégiai célkitűzései között kiemelt helyen szerepel a magasabb hozzáadott érték tartalmú rendszerintegrációs, valamint szoftver- és szolgáltatás-intenzív projektek elnyerése és eredményes megvalósítása, amelytől az idei terveink megvalósítását és mintegy 36%-os eredménynövekedést várunk” – mondta Bárdi Tibor, a Minor Csoport kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek