Connect with us

technokrata

Nokia, a cool márka

Dotkom

Nokia, a cool márka

Az idén első ízben Magyarországon is elindult CoolBrands program keretében a Nokia nyerte el a legcoolabb technológiai termék címét.

A Coolbrands program során a hazánkban forgalmazott és használt fogyasztói márkák közül egy független szakértőkből álló Szakmai Bizottság választotta ki azokat a különleges márkákat, amelyek leginkább azonosíthatóak a „cool” életérzéssel.

A program keretében a közönség és a zsűri közös szavazatai alapján a Nokia lett a legcoolabb technológiai termék.

Dér Attila, a Nokia marketing igazgatója elmondta: „Nagyon örültünk, hogy Magyarországon nemcsak a zsűri, de a közönség szavazatai alapján is elnyertük a cool brand címet. Igyekszünk az innováció, a merész és figyelemfelkeltő design elemek, a szolgáltatások sokaságával folyamatosan hozzájárulni a Nokia sikeréhez, illetve a márka trendi megítéléséhez. Az eredmények alapján ez most sikerült, reméljük, a jövőben is cool márkaként tekintenek majd a Nokiára.”

A zsűri döntése alapján a státuszt végső soron azok a márkák nyerhették el, amelyeket egyfajta varázslat övez. Varázslat, amely a külvilágban azt az érzetet kelti, hogy az adott márkák fogyasztója kifinomult érzékű és stílusos.

A cool márka jellemzően divatos, innovatív, eredeti, autentikus és egyedülálló, a cool márka trendi, friss és izgalmas. Rendkívül erős a fogyasztókban a cool márka iránti birtoklási vágy, ez egyfajta önkifejezési eszköz számukra. Egy cool brand alapvetően nem a fősodorba tartozó tömegmárka, hanem olyan termék vagy szolgáltatás, amely tulajdonosát különlegessé, egyedivé teszi mások és önmaga szemében.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek