Connect with us

technokrata

Az Epicor nyerte a 2006-os CRM Excellence díjat

Dotkom

Az Epicor nyerte a 2006-os CRM Excellence díjat

A Technology Marketing Corporation a kitüntetéssel azt jutalmazta, hogy az Epicor CRM mérhető eredményeket biztosít a közepes méretű vállalkozások számára.

A Technology Marketing Corporation (TMC) Customer Interaction Solutions bejelentette, hogy a középméretű vállalatok számára fejlesztett üzleti szoftvermegoldások piacán globális vezető szerepet betöltő Epicor Software Corporation nyerte a 2006-os CRM Excellence díjat.

A Customer Interaction Solutions magazin hét éve ítéli oda a CRM Excellence díjakat azon vállalatok elismerésére, amelyek valódi CRM-partnernek bizonyulnak felhasználóik számára.

„Az Epicor bebizonyította a Customer Interaction Solutions szerkesztői számára, hogy az Epicor CRM lényegesen javította ügyfeleinek üzleti folyamatait: zökkenőmentesebbé tette és elősegítette azoknak az információknak az áramlását, amelyekkel megtarthatják legértékesebb kincsüket: a vásárlóikat” – nyilatkozta Nadji Tehrani, a TMC (a Customer Interaction Solutions kiadója) alapítója és elnöke.

Az újság azért az Epicort választotta, mert a cég rendkívül erős azoknak a megoldásoknak a szállításában, amelyekkel a közepes vállalatok felügyelhetik a teljes vásárlói életciklust, több ügyfelet tarthatnak meg, lerövidíthetik az értékesítési ciklust és javíthatják az általános üzleti teljesítményt.

Az építőipar számára könyvelési, művelet- és projekt-felügyeleti szoftvereket forgalmazó Viewpoint Construction Software olyan CRM-megoldást keresett, amellyel egyetlen közös, az egész cég számára elérhető ügyféladatbázisban egyesítheti a különféle részadatbázisokat. A megoldásnak emellett testreszabhatónak kellett lennie, valamint képesnek az előre látható bővülés támogatására. A CRM-piacon folytatott hat hónapos kutatás, bemutatók és kereskedelmi ismertetők megtekintését követően a Viewpoint döntőbizottsága az Epicor CRM-megoldását választotta. „Ami azonnal jó benyomást tett ránk, az az Epicor CRM átlátható felhasználói felülete volt. Ami azonban a legjobban tetszett, az az Epicor CRM kiváló testreszabhatósága” – mesélte Rob Humphreys, a Viewpoint alkalmazásfejlesztési vezetője.

A CRM-stratégia megvalósítása óta a Viewpoint több vásárlót képes figyelemmel követni kevesebb idő alatt, pontosabb információkkal. Míg régebben a részlegek nem voltak képesek egymás között elektronikus információ-megosztásra, most az Epicor CRM-mel a cég minden részlege ugyanazt a közös információkészletet éri el, amelynek jobb ügyfélkiszolgálás az eredménye.

Az Epicor a Customer Interaction Solutions májusi számának CRM Excellence díjakkal foglalkozó cikkében szerepel.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek