Connect with us

technokrata

Irodán kívüli munkát is támogató integrált ügyviteli rendszer

Dotkom

Irodán kívüli munkát is támogató integrált ügyviteli rendszer

Az integrált ügyviteli rendszer 6.18-as változatában megjelenő CRM funkció árkategóriájában egyedülálló megoldás.

A rEVOLUTION Software bemutatta a hazai piac három legnépszerűbb ügyviteli alkalmazása között nyilvántartott rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszerének legújabb, 6.18-as verziószámú változatát, amelyben az irodától rendszeresen távol dolgozó munkatársak igényei kerültek előtérbe. Az elsősorban a kis- és középvállalati körbe tartozó felhasználók utazó ügynökei, területi képviselői vagy külföldi utakra járó munkatársai laptopjaikon út közben is használhatják a CRM rendszert, amelynek adatait az irodába visszaérve szinkronizálhatják a központi adatbázissal. A rEVOLUTION az új verzió esetében is az Iroda++ ügyfelei körében végzett igényfelmérés alapján döntött az új funkciók kialakításáról.

A rEVOLUTION CRM Partnerkezelő funkcióit kibővítő megoldás abban segíti a vállalkozásokat, hogy alkalmazottaik naprakész ügyféladatokkal dolgozhassanak az irodától távol is, az új adatok pedig rendszeresen közkinccsé váljanak a központi rendszeren keresztül. Ez mindennapos igény a területi képviseletek, az utazó ügynököket foglalkoztató vállalkozások és általában a sok ügyféllel rendelkező cégek esetében, így az új funkció számos cég igényére kínál hatékony megoldást. Bár a magasabb kategóriába tartozó CRM megoldások rendelkeznek hasonló funkcióval, a rEVOLUTION szoftverének e funkciója árkategóriájában egyedülálló.

Az új verzióban több új funkcióival bővült a házi pénztár modul is: mostantól a bizonylatok példányszámozása és dátumfigyelése is könnyedén megoldható, a címletezés funkció révén pedig a pénztárból csak azt lehet kiadni, ami ott valóban megtalálható. A normál jóváírásoknál már számlaszám is rögzíthető, amelynek segítségével lehetőség nyílik a pénztárbizonylat sorokhoz a kapcsolódó számlaszám rögzítésére.

Megújult a kereskedelemi modul is, amely több olyan apró, de fontos és praktikus elemmel bővült, mint például az egy bizonylaton szereplő azonos cikkek összevonása, a költséghely cikkhez rendelése, a munkaszám partnerhez rendelése és az alapanyagok FIFO értékének korrekciója. Emellett lehetőség nyílik a bizonylatoknál a göngyölegek figyelésére, az utólagos nyomtatásnál időszakszűrésre, illetve a szerződések beállításánál fix árhoz is százalékos kedvezmény megadására.

A rendszer legújabb verziója a kettős könyvvitelt vezetők számár is tartogat újdonságot a főkönyvi felosztás funkciójával, amely révén az általános költségek szétkönyvelhetők. A modulban előre beállíthatók a felosztási szabályok és metódusok, amelyeket a könyvelésnél a program automatikusan végrehajt.

Az Iroda++ rendszerről
A rEVOLUTION Iroda++ moduláris, integrált ügyviteli rendszere kategóriájában a magyar piac három legnépszerűbb ügyviteli szoftvere közé tartozik: 10 éves története során több mint félezer magyarországi kis- és középvállalat döntött bevezetése mellett. A rEVOLUTION az ügyféligényekhez és a piaci elvárásokhoz igazodva nemcsak jogszabálykövetéssel, hanem könyveléstechnikai újításokkal, kényelmi funkciókkal is folyamatosan ellátja, fejleszti termékét. Az új programverziók minden szoftverkövetési szerződéssel rendelkező felhasználóhoz automatikusan eljutnak. Az évente rendszerint két alkalommal megjelenő – egyrészt a törvényi változásokat követő, másrészt új funkciókat, modulokat tartalmazó – frissítések hasznosságát jelzi, hogy az Iroda++ vásárlóinak jelentős része aktív követési szerződéssel rendelkező ügyfél.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek