Connect with us

technokrata

Magyarországra telepítette kelet-közép-európai support központját az APC

Dotkom

Magyarországra telepítette kelet-közép-európai support központját az APC

Az APC cseh, szlovák, magyar és angol nyelven biztosítja felhasználóinak a technikai támogatást.

Az American Power Conversion (APC) bejelentette, hogy Magyarországon nyitotta meg második európai regionális support központját. A budapesti központnak jelenleg négy munkatársa van, akiknek feladata a kelet-közép-európai térség felhasználóinak segítése cseh, szlovák, magyar és angol nyelven. A support központ munkatársai az üzembehelyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben segítenek az APC termékek használóinak, míg a vásárlást még csak fontolgató érdeklődőknek a megfelelő döntés meghozatalához nyújtanak információt. Az APC csapata bármilyen – akár telefonon, akár Interneten keresztül feltett – kérdésre legkésőbb 24 órán belül válaszol és megkezdi a hiba elhárítását.

A kelet-közép-európai technikai support központ létrehozására azért volt szükség, mert az EMEA (Európai, Közel-Keleti és Afrikai) régió ezen térsége dinamikusan fejlődik, és az elmúlt években megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező hívások száma.

„Regionális támogató tevékenységünk egyetlen központba szervezésével célunk az, hogy tovább növeljük ügyfeleink elégedettségét, és segítsük a vásárlás előtt állókat a megfelelő döntés meghozatalában” – mondta Bíró Viktor, az APC kelet-közép-európai értékesítésért felelős vezetője.

A kelet-közép-európai technikai support központnak jelenleg négy munkatársa van, akik cseh, szlovák, magyar és angol nyelven fogadnak hívásokat. Az APC support központjának munkatársai komoly tapasztalattal rendelkeznek az ügyfélkezelés területén, és mindannyian műszaki végzettségűek.

A támogató munkatársak felkészültek arra, hogy 24 órán belül bármilyen hibát azonosítsanak, és megkezdjék az elhárítást: a legegyszerűbb mobil túlfeszültség-védelmi eszközöktől kezdve a több tíz kVA nagyságrendű háromfázisú megoldásokon át a megawatt nagyságrendű egyedi adatközponti megoldásokig minden szoftveres vagy hardveres hibára megoldást tudnak nyújtani. A támogató központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát. A magyar csapat hatékonyabb munkáját az ír support központ segíti.

Az APC technikai support központja helyi tarifával hívható a (40) 200-262-es kék számon vagy a cég központi telefonszámán, az (1) 272-4000-es telefonszámon. A támogatás munkanapokon 9-től 18 óráig érhető el. Amennyiben további információt szeretne kapni, látogassa meg a http://www.apc.com weboldal Támogatás menüpontját.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek