Connect with us

technokrata

Áttörés az áttérésben: IP-telefónia középvállalatoknak

Dotkom

Áttörés az áttérésben: IP-telefónia középvállalatoknak

Azok a középvállalatok, melyek készen állnak rá, hogy átálljanak az IP-telefóniára, most az Avaya új médiaszerverével könnyebben és gazdaságosabban valósíthatják meg céljaikat.

Az Avaya az év elején döntött úgy, hogy üzleti kommunikációs rendszereit a nagyvállalati igényekkel rendelkező középvállalkozások számára is elérhetővé teszi. Ennek a projektnek újabb állomása a most bemutatott S8400-as médiaszerver, mely szolgáltatásaival és megnövelt rugalmasságával minden korábbinál könnyebb IP telefónia bevezetést ígér a szegmens szereplőinek.

„Azok a középvállalatok, melyek készen állnak rá, hogy átálljanak az IP-telefóniára, most az Avaya új médiaszerverével könnyebben és gazdaságosabban valósíthatják meg céljaikat. A most kifejlesztett S8400-as médiaszerver nem más, mint egy könnyen telepíthető Linux szerverkártya, amely IP telefónia valamint az Avaya Communication Manager szoftvercsomag legutolsó verziójának a futtatására teszi képessé az Avaya DEFINITY ProLogix, az IP600-as és az S8100 médiaszervereket” – közölte Gáll Tamás, az Avaya hazai vállalatának vezetője.

Az új médiaszerver befektetés védelem szempontjából is előnyös, hiszen lehetővé teszi a meglévő konfiguráció, a kártyák és telefonok megtartását és minimalizálja a rendszer szolgáltatásból való kiesését. A cégek azonnal élvezhetik az IP-telefónia előnyeit, sőt további lehetőségek nyílnak a mobilitás, contact center és üzenetkezelő alkalmazások bevezetésére és további IP telefon végpontok hozzáadására.

Az Avaya S8400-as média szerver nem csak teljes mértékben IP alapú, hanem akár hibrid megoldást is támogat a közepes vállalatok számára.

A több telephelyes vállalkozások esetében az új szerver akár öt Avaya médiaátjárót is kiszolgálhat, biztosítva ezzel a helyi szintű rendszerbiztonságot. Ennek segítségével a több telephellyel üzemelő cégek központosíthatják telefonrendszerük adminisztrációját és vezérlését, csökkenthetik az üzemeltetéshez szükséges erőforrásokat és költségeket, továbbá az Avaya Communication Manager alkalmazás elérhetővé válik az összes telephelyen. Javul az üzletmenet folyamatossága, mivel a helyi irodák akkor is fenntarthatják a kommunikációt, amikor az elsődleges rendszer vagy hálózat elérhetetlenné válik.

Emellett az új rendszer akár 900 vonalra és 400 trönkre bővíthető.

„Sok tekintetben tehát – zárta ismertetőjét Gáll Tamás – az S8400-as igen gazdaságos megoldás a középvállalatok számára.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek