Connect with us

technokrata

Indul a Mágusképzés

Dotkom

Indul a Mágusképzés

Red-stars: online támogatás a DELMA promóciónak.

A tavalyi Sportdelma promóció után újabb, gyerekeknek szóló promócióval jelentkezik az Unilever DELMA márkája. A kampány interaktív támogatását az Arcus Interactive Group tagja, a red-stars valósította meg.

„Indul a Mágusképzés!” szlogennel hirdették meg a promóciót, amelyben az 500gr-os DELMA termékek csomagolásán található SMS-kód beküldésével egyhetes Varázstábori nyaralást és Varázscsomagokat lehet nyerni. A Varázstáborban a résztvevő gyerekek bűvész- és varázs-trükköket tanulhatnak, izgalmas kalandokban vehetnek részt. A Varázscsomagokban pedig különleges ajándékok lapulnak, például a varázsköpeny, a varázsgyűrű vagy a csodafilcek.

A promóció offline eszközeit egy, szintén a varázslás témakörét bemutató weboldal támogatja (www.delma.hu), amelyet a red-stars készített. A honlapon a kampány idejére varázslóvá változott Delma Manó vezetésével a játékszabályok és részletek megismerésén túl lehetõség van Delma háttérképek, ikonok letöltésére, és persze játékra is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek