Connect with us

technokrata

Tele2: Erős pozíció a közép-európai piacokon

Dotkom

Tele2: Erős pozíció a közép-európai piacokon

A jó eredmények nagyrészt a németországi és a magyarországi működésnek köszönhetők.

A Tele2, Európa vezető alternatív távközlési szolgáltatója 2006. április 19-én ünnepelte magyarországi indulásának két éves évfordulóját. Az elmúlt 24 hónapban a magyarországi Tele2 várakozásokon felül járult hozzá a közép-európai régió sikereihez.

A régiót tekintve (Németország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Magyarország) a cég bevétele mintegy 66 százalékkal és EBITDA-ja 142 százalékkal nőtt 2004-ről 2005-re. A jó eredmények nagyrészt a németországi és a magyarországi működésnek köszönhetők.

2005-ben a Tele2 tovább növelte előfizetői számát Magyarországon, így jelenleg – ügyfélszámot tekintve – a hazai lakossági piac több, mint 20 százaléka veszi igénybe szolgáltatásait. A cég 2006-ban az új szolgáltatások bevezetésére helyezi a hangsúlyt annak érdekében, hogy ügyfelei még több kedvező árú távközlési szolgáltatást tudjanak igénybe venni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek