Connect with us

technokrata

Online támogatás a KNORR promóciónak

Dotkom

Online támogatás a KNORR promóciónak

A promóciót kísérő online kampány kreatívjait szintén a Mirai Interactive tervezte.

Idén harmadik alkalommal rendezi meg Knorr Kollekció nevű promócióját az Unilever Knorr márkája. Az online kreatívokat a Mirai Interactive készítette. A Knorr Rafinéria termékek interaktív népszerűsíte, és a márka weboldala szintén az Arcus Group tagja, a Mirai Interactive munkája volt.

A tavalyi promóció sikerének köszönhetően idén különösen sok, nyolc hónapon át havonta 10 000 Knorr Kollekciós tányér talál gazdára a beküldött vonalkódok nyomán. A tavaly tavasszal megújult www.knorr.hu oldalon új ajánló box, friss funkciók és tartalmak támogatják a promóciót és csábítják a fogyasztókat játékra. Minden játékos maga ellenőrizheti, hogy a birtokában lévő vonalkód részt vesz-e a játékban, ugyanis a weboldalon egy különleges vonalkód-olvasó is működik.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek